De-LunA

Alla inlägg under april 2010

Av Sanna Matzols - 7 april 2010 14:21

Ja,, det blir inge Falun... Så mycket som kommer i vägen att tiden inte räcker till.

Skönt en då, för jag har ju inte precis längtat dit! Så ska försöka göra nå av denna dag,, men vad det vet jag inte...suck...

E på stamphumör,, skulle vilja dansa bort o ur mig massa skit då det känns som om jag e överfull. Så man får väll se vad som händer.

Av Sanna Matzols - 7 april 2010 14:12

 

::::DAGENS LÅT:::: FöR GalenskapeR



::::DAGENS VISDOMSORD::::

Ta de du vill ha annars gör nån annan det!


::::DAGENS MÅSTE::::

D 3 F

Av Sanna Matzols - 6 april 2010 18:03

:::AttitydsprobleM::: -Ja visst! Med nöjje också!


Finns ingen anledning att försöka leva upp till nå annat heller då hela världen E en galenskap fylld av As! Jag har förvisso inte levt ett låångt liv och har kanske inte mött alla :::ÄnglaR::: än för visso men börjar känna mig övertygad om att jag förmodligen inte kommer att få göra det heller. Driften som människan har av :::GirigheT::: o :::EgoisM::: växer sig allt starkare så då tänker inte jag stå där själv me nå jävla vingar o bli söndagsstek åt :::GamaR:::


Nää :::HiT ME LitE FarligheteR::: o när jag endå e igång o ber kan ja ju kasta in en önskan om att :::AllA DjävlaR I VärldeN::: kan komma o försöka slå sönder mig!

D bjuder jag på,, men räkna med att få tillbaka!!






 

Av Sanna Matzols - 6 april 2010 16:36

Kan vara svårt att visa vem man e när huggen har blivit

många och kommer igen.

Sorgen bränner i såren o får dom att rivas upp mer! Mitt självförtroende sjunker till mörka avgrunden o ja med den.... å undra om jag orkar ta mig upp igen? Men meningen kan jag inte förstå,,, varför aldrig nån kan bära min själ!


 


:::: DAGENS LÅT ::::



:::: DAGENS VISDOMSORD ::::

Heldre tårar i ögat en iskall blick!


:::: DAGENS MÅSTE ::::

Bubbla som skydd


 

Av Sanna Matzols - 6 april 2010 16:26

  Sluter min bubbla,, vill inte medvärka!


Vill inte ge av min dyrbara energi när jag

inte har så mycke av den nu.

Känner mig ensam men kanske d e bäst,

då har jag ju bara mig själv o de

e inget dåligt sällskap.

Ska sätta på mig masken som skydd för dagens galenskap! Då kan jag inte såras utan bara leva upp till de som förväntas!

Av Sanna Matzols - 4 april 2010 16:45

Magin ger resultat i verkligheten men i fantasin ger den mirakel. Kraften växer med erfarenheter men i bland tar maktlösheten över och suger ur en kraften..

Le åt världen o världen ler åt dig!



:::: DAGENS LÅT ::::



:::: DAGENS VISDOMSORD ::::


Att ge allt kan ibland vara förmycket!


  


::::: DAGENS MÅSTE :::::


1000 Masker....

Av Sanna Matzols - 4 april 2010 16:35

Alltid ha kraft, alltid känna kraft, alltid ett leende på läpparna!

Se till att fixa, planera för att allt ska rulla på.. Plocka, plocka lite till.....

:::::: SnällA IblanD KaN VälL TideN BarA StÅ StilL ::::::

Presentation


Livet kan liknas ett spindelnät där varje handling du gör skapar vibrationer i varje ände av trådarna de gäller att vibrera rätt energier för det du ger får du tillbaka x 3
::BlesseD BeeE::




Reklam

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Snacka på...


Ovido - Quiz & Flashcards