De-LunA

Alla inlägg under april 2010

Av Sanna Matzols - 2 april 2010 11:45

  Jag lever och njuter med min familj! Därför kanske jag skriver mindre en jag brukar göra! Men jag vill ta vara på denna tid och njuta av den så mycket jag kan för jag tar inte detta för givet! Så ha en trevlig helg så uppdaterar ja sen!


 

Av Sanna Matzols - 2 april 2010 00:05

::::: JaG SkA HA DeT BästA... AnnarS KaN D FaN VarA :::::



I dag har jag haft en toppendag!!


:::: TacK MiN ÄlskadE FamilJ ::::

Vi spenderade halva dagen på äventyrsbadet,, med massa lek, mys o så klart simträning! Så Ozzy e klockren och nu står det inte på för en Emma kan simma!

Så klart sken solen efter det,,, blev riktigt varmt faktiskt.

Vi drog hem och mumsa mat innan vi for för att träffa Thomas mormor, morfar o morbror!! Klappade ::: NakeN KatteR ::: till 1000 (för dom va inte så läskiga som jag fått för mig!!) fikade och snackade tills det plötsligt va sent o dax att dra hem! Sen finns d inte så mycke tid över till mer då de plötsligt e kväll igen!


                         


  


::: !!DeT SoM JaG SkA SysslA ME NU E MiN MaN!! :::

För :::: SyndigA VeckaN :::: E ju inte slut en!!  

   

Presentation


Livet kan liknas ett spindelnät där varje handling du gör skapar vibrationer i varje ände av trådarna de gäller att vibrera rätt energier för det du ger får du tillbaka x 3
::BlesseD BeeE::




Reklam

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Snacka på...


Ovido - Quiz & Flashcards