De-LunA

Alla inlägg under april 2010

Av Sanna Matzols - 27 april 2010 23:26

Ja va gör man när man bor 20 mil bort från varandra,, när man inte har ett privatplan som kör en direkt,,jo man muppar i telefon o på  face i timmar!

De e va jag o min älskade Annelie har gjort i kväll!! Med alla barnen historier,, klipp hundar o annat fjöns.. Men nu blir det natt!

Sov gott...


 

Av Sanna Matzols - 27 april 2010 16:30

 


SoM BekräftelsE FicK JaG 1 SådaN!!!

!!!HahahA!!

Av Sanna Matzols - 27 april 2010 16:09

Finns ju en del positiva saker med denna nojja!

Ja å igentligen så vet jag att jag inte är så gammal,, men tiden har bara susat iväg sen jag va 16 år och fick min son. Jag blir ju så klart påmind om alla dessa år som har gått när jag ser på mina barn och inser att min som fyller 11 år och att alla dom åren har redan varit och att min ålder inte stått still som jag i min förnekelse tydligen trott,,hahahaha!!


Jag och min älskling tog oss en lång promenad i solen idag,, mumsade glass, filosoferade om livet och kolla runt i området med omnejd som vi bor i, skådade in i framtiden lite för att planera hur vi vill ha det, vad som känns viktigt och hur vi ska komma dit. Så det slog mig verkligen när jag gick där och lunka att jag verkligen inte vill ha så mycket mer eller mindre, att jag bara vill ha lugn och ro, ett bra boende och ett jobb.


Så nu kollas det utbildningar,,, för här finns ingen tid till att sjunka ihop och låta sjukhet och operationer m.m ta över mitt liv för nu är det dax att beträda ::::VuxenliveT:::: på allvar!!

För det skulle ju vara trevligt med en trygg vardag, med utmaningar på gott och ont i stället för att intala sig själv att jag fortfarande är ::::FjortoN:::: om jag vill. Tacka fan för att man aldrig blir frisk! Jag som fjortis tar ju inte väl hand om mig direkt!

Av Sanna Matzols - 27 april 2010 12:38

 


::::!GoD MorgoN VärldeN!::::


Ligger här o lyssnar på musik o funderar över livet, ty det går undan nu o jag inser att det inte e långt kvar till 30......igen.

Suck, snacka om att pendla mellan åldersnojja o förnekelse,  men jag vill inte bli gammal när det känns som jag inte hunnit vara ung!!!


 


::::DAGENS LÅT::::



::::DAGENS VISDOMSORD::::


Det går inte att lära sig av andras misstag men ibland lär man sig inte av sina egna heller!


                                      

 


::::DAGENS MÅSTE::::


Se innåt....


  


::::DAGEND IDOL::::


Moder Jord med all sin praktfullhet....

Av Sanna Matzols - 26 april 2010 13:19

Sometimes even the big boys need to play! And my big boy ::TompiseN:: (as I call him) have a dream about balloons!


 



But is not just eny balloon its a Farmville balloon   and now the truth is out, you want him to play t2t but he is stuck with the game ::Farmville::


C yA!!

Av Sanna Matzols - 26 april 2010 10:40

 


Sol,,underbart livet leker!!! Nu ut på äventyr!


::::DAGENS LÅT::::



::::DAGENS VISDOMSORD::::


Det kommer en tid,, då tiden E över...


  


::::DAGENS MÅSTE::::


Ut i solen...


  


::::DAGENS IDOL::::


Jag själv


 

Av Sanna Matzols - 25 april 2010 14:02

 


Att växa och ransaka sitt inre är ofta smärtsamt och rädslan för det nya e påtagligt och visst vill jag springa åt andra hållet ofta och  bara blunda för att låta allt vara som det alltid har varit. Men det kommer stunder i livet då man får aha upplevelser,, då man plötsligt inser att det enda naturliga är att göra "Nytt"

Jag kanske aldrig kommer kunna bli fullkomlig, kanske aldrig kommer se världen med andra ögon men att fortsätta en naturlig förändring framåt kommer jag göra! Det finns så mycket i livet som jag behöver uppleva och se att jag inte kan slösa min tid på att blunda för att sitta i bibehållande possition och sura!

Nää ut och fånga dagen!!


                 


::::DAGENS LÅT::::




::::DAGENS VISDOMSORD::::


Om gräset är grönare på andra sidan ~ då har du vattnat dåligt på din egen


::::DAGENS MÅSTE::::


Fylla dagen med glädje o förståelse...


::::DAGENS IDOL::::


Min man som orkar me mig el ::::IntE::::pppPpppP

Presentation


Livet kan liknas ett spindelnät där varje handling du gör skapar vibrationer i varje ände av trådarna de gäller att vibrera rätt energier för det du ger får du tillbaka x 3
::BlesseD BeeE::




Reklam

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Snacka på...


Ovido - Quiz & Flashcards