De-LunA

Alla inlägg under maj 2010

Av Sanna Matzols - 31 maj 2010 22:59

 

Sömn kan man aldrig få nog av nu,,kommer bli som :::TörnrosA:::

sova i tusen år!!!

Av Sanna Matzols - 30 maj 2010 23:23

Stillsam i lugn sitter jag här och begrundar dessa senaste dagarna, jag är annorlunda nu... :::LugN::: med mitt sinne på plats :::GoD::: i vetskap om att jag inte har rätten att dömma :::StarK::: med vetskapen och värdet om mig själv o livet.

Men vilka vägar jag kommer att vandra vet ingen förutom :::ModeR JorD::: och :::GuD::: vart det är menat att jag ska leva, härska och slutligen lämna vidare vet ingen annan en dom två....för jag e inte i stånd att låta mig själv och mitt ego och förvirrade känsloliv få styra utan nu ska jag vila tills det kommer till mig.


Jag har vart dum som tagit det goda för givet i mitt liv och alldeles för snabbt har jag glömt att det inte är jag som skriver :::MitT LivS ManuS::: och att de vägar jag valt utan vägledning och tilllit lett mig in i farliga skogar. Jag har glömt mina mörka skuggor och de monstret jag själv bär inom mig för att jag inte vågat göra de nödvändiga förändringarna i mitt liv... Men i natt blev jag välsignad, inatt fick jag känna kraften rätt igenom min kropp och efter det e inget som det tidigare har varit och jag kan hantera alla mörka krafter och händelser utan flykt och rädsla!


För jag vet att jag inte kan lägga min dom, jag kan inte få mer än jag gett och nu börjar en ny vandring, som fylls av förlåtelse, tro,varande och Kärlek.

  :::KärleK:::  

::RespekT::  ::TilliT::

::IndividualiteT::  ::FörståelsE::

Av Sanna Matzols - 30 maj 2010 02:41

Ibland kommer människor till dig av en anledning

 och jag är tacksam för det.

Jag är välsignad som har en stor familj även om våra band inte ter sig så som generna skulle bevisa. Jag har i kväll haft det bästa samtalet man kan önska sig

och i fullmånens sken blivit befriad och välsignad

och inget kan längre rå på mig!

 Tack och go natt!!! 

       

Av Sanna Matzols - 29 maj 2010 00:19

 


::::VissT SeR JaG SnälL o GO UT MeN D E JaG IntE::::

Av Sanna Matzols - 28 maj 2010 23:26

 


  BubbeL BubbeL  

Nuuu sååå galenskap,,,hehehe jag e kanske inte vad man ska va i alla lägen o nu e det ett sådant läge... Grrrr Där fick jag för farligheter!!!

Av Sanna Matzols - 28 maj 2010 23:01


I krigets hetta går förloraren med böjt huvud... men inte för många gånger eftersom HedeR och RyggraD lägger in ett försvar!

Som e knäckt men inte av....:::ShiT::: huvudet kokar

Presentation


Livet kan liknas ett spindelnät där varje handling du gör skapar vibrationer i varje ände av trådarna de gäller att vibrera rätt energier för det du ger får du tillbaka x 3
::BlesseD BeeE::




Reklam

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Snacka på...


Ovido - Quiz & Flashcards