De-LunA

Alla inlägg den 20 maj 2010

Av Sanna Matzols - 20 maj 2010 22:07

:::ChillA o LaddA FöR MorgonDageN:::

 

Då så, nu var man på plats, nu e laddning som gäller inför morgondagen!!

Ska ränsa ur rubb och stubb sen aldrig se tillbaka!!

Nu ska jag natta mina kids sen ska jag bubbla!!!

::::NattI NattI::::


Av Sanna Matzols - 20 maj 2010 13:57

::::DAGENS LÅT::::



::::DAGENS VISDOMSORD::::


Du kan inte säga att du känner mig, när inte jag själv gör det!


      


::::DAGENS MÅSTE::::


Packa för resa


      



::::DAGENS IDOL::::


Min man som har många bollar i luften


      


:::::DAGENS BILD:::::



Av Sanna Matzols - 20 maj 2010 13:47

Så skönt, snart är lägenheten i Falun ett minne blott  livet tar sig nya vägar och det känns skönt att komma på fötter! Nu förstår jag att :::FörnyelsE::: va precis vad jag behövde, för nu känns det som om jag är oövervinnelig!!!

Allt bara faller på plats och det känns allt lättare att få i hop pusslet

::::!JaG SjälV!::::

Så i morgon åker jag upp för att packa ihop resterna av mitt gamla jag. Det är inte så mycket kvar utan nu är det viktigast att få ihop tiden och resurserna så att man blir klar på söndag.. Efter det ska jag fira min befrielse!!!


 

Presentation


Livet kan liknas ett spindelnät där varje handling du gör skapar vibrationer i varje ände av trådarna de gäller att vibrera rätt energier för det du ger får du tillbaka x 3
::BlesseD BeeE::




Reklam

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Snacka på...


Ovido - Quiz & Flashcards