De-LunA

Alla inlägg den 14 maj 2010

Av Sanna Matzols - 14 maj 2010 19:29


::::VärldenS BästA FilM::::


Kanske inte den bästa filmen att kicka på som ung,, men det gjorde man ju!!  


Så värd att se!


Av Sanna Matzols - 14 maj 2010 18:53

Va e en häxa utan Örtagård??




En häxa utan örtagård!! hahaha


Har vart på kolonin hela dagen och påta så nu e jag ennu mera pollensjuk  

Stackars mig, å nu orkar jag inge mer!! vila en stund!!

Av Sanna Matzols - 14 maj 2010 09:38

En ny dag med svullen näsa!!! Arg arg arg då pollen allergin har stormat mig och tagit över min näsa   Efter att jag landade hemma igår och började slappna av så började det, å fy va det kliar. Har ögon små som prickar o näsa stor som en häxa så man får hoppas att snor e bra för jorden för det lär droppa i dag när man påtar,,,hihihi

För jag tänker inte strunta i det utan utmanar min allergi till duell  


 


  


::::DAGENS LÅT::::




::::DAGENS VISDOMSORD::::


 ::::CarpE DieM:::: 




                                   



::::DAGENS MÅSTE::::


Lära mig något nytt....


                       


::::DAGENS IDOL::::


Min näsa....


                


::::DAGENS BILD::::



Presentation


Livet kan liknas ett spindelnät där varje handling du gör skapar vibrationer i varje ände av trådarna de gäller att vibrera rätt energier för det du ger får du tillbaka x 3
::BlesseD BeeE::




Reklam

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Snacka på...


Ovido - Quiz & Flashcards