De-LunA

Alla inlägg den 24 maj 2010

Av Sanna Matzols - 24 maj 2010 23:31

   SkrivA LivetS BoK  

Kommer nu satsa på att få ordning på min bok, har ju nästan allt matrial nu gäller det bara att få i hop det så det kan bli nått läsbart. Den  kommer ju att handla om ::MiTT:: liv saker som har hänt och hur det är att stå "LitE" vid sidan av samhället och kampen om livet då det handlat om o överleva o inte leva!


   


::UtdraG::


Dörren var låst men utanför var det allt annat en tyst, skratten blandades med musiken och det luktade starkt av rök.

Inne i rummet var mörkret tungt men mellan persienen sipprade lite ljus från gatlycktan, den störde lika mycket som festen och det var omöjligt att somna om. Jag vred och vände i sängen och lyssnade och blev mer och mer nervös. Det brukar ju aldrig bli bra med fester och så fort alla gäster gått hem bröt alltid helvettet lös om inte Sten somnade.

Nervösiteten gjorde att Sanna blev kissnödig så hon kravlade upp ur sängen och knackade på dörren. Men ingen hörde fast knackandet gick över till bankande och skrik och efter ett tag rann kiss och tårar i kapp tills hon slutligen somna vid dörren.

Av Sanna Matzols - 24 maj 2010 22:46

::::ShiT::::

:VarföR KaN IntE JaG FunkA JämT:

 


Det finns så mycket jag har å ge, så mycket jag kan lära... det finns erfarenheter,kunskap och ideer som jag bär på som jag vet e guld värt och endå så får jag inte ur mig det!

Att lida av olika personlighetsstörningar som stör ens kreativitet, mod och jävlar anamma är inte lätt,, dessa dagar av isolering och maktlöshet slösar min tid och jag blir !:::GaleN:::! då jag inte kommer loss. Hur trasslar jag ur nystanet utan att skapa mer knutar som hindrar mitt skapande???

Av Sanna Matzols - 24 maj 2010 20:04

 

Av Sanna Matzols - 24 maj 2010 16:59

::::FörD av PappA TiLL AltareT::::

En löjlig disskution som pågår nu tycker jag.

Varför skulle inte vår kronprinsessa kunna bli förd till altaret av sin far??

Det är ju så vi 70-80 talister har upplevt "PrinsessdrömmeN" och det har väll inget med jämnställdhet att göra, det har ju en symbolisk betydelse- Liten blivit stor- Ny Del av livet osv


Tycker Kyrkan, svenska folket..Jaa alla bara ska skita i det!

Det är hennes bröllop...tänk själv om nån skulle lägga sig i ens eget BrölloP!

Skulle ni tycka det va trevligt??

http://www.expressen.se/Nyheter/brollopet/1.1999196/kungen-om-debatten-kring-victorias-vigsel

Av Sanna Matzols - 24 maj 2010 16:35

::::VågA VarA VilD::::

 

Av Sanna Matzols - 24 maj 2010 09:48

 

På Vasa museumet


  :::GoD MorgoN VärldeN:::  

Mina tankar är höga och låga och skulle kunna skriva långa rader om 1000 ämnen, allt ifrån betygsätta barn (skulle va bättre att betygsätta politikerna) eller EU:s ekonomi (som förmodligen kommer braka igen-då man handlar utan långsiktiga planer) att avskaffa militärtjänsten...ja listan kan göras lång men i ::MiTT NU:: finns det ingen plats för det. Det tar jag sen!


Känner att solen ger mig energi och :::ModeR JorD::: kallar!

Ska efter lite ::ViktigA SamtaL:: och fixande med betyg o CV ge mig ut till Kolonin  där ska jag pyssla i solen med mina örter o fröer och hänga med sniglarna  För jag känner behovet av meditativt arbete en stund!

 

::::DAGENS LÅT::::


::::DAGENS VISDOMSORD::::

Männen behöver svärdet i handen, kvinnor har sitt i munnen.


 

::::DAGENS MÅSTE::::

Göra tid längre...


 

::::DAGENS IDOL::::

Alla dom som vågar göra NyA HandlingaR


 

::::DAGENS BILD::::

 

Presentation


Livet kan liknas ett spindelnät där varje handling du gör skapar vibrationer i varje ände av trådarna de gäller att vibrera rätt energier för det du ger får du tillbaka x 3
::BlesseD BeeE::




Reklam

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Snacka på...


Ovido - Quiz & Flashcards