De-LunA

Alla inlägg den 3 maj 2010

Av Sanna Matzols - 3 maj 2010 22:48

 


Har haft en bra dag trots skräcken hod F-doktorn!

Jag låg o mös i sängen med   ::KidseN:: här på kvällen o titta på halv-8 hos mig (vuxen poäng) och sen de där bonde söker fru!! hahaha

Å där låg vi o kramades medans jag um´ade åt alla godhjärtade små gullsaker dessa bönder klämde ur sig om kärlek o sånt! nästan sentemental (vuxen poäng)

Men visst e dom lite hopplösa, menlösa och så gulliga på sina :::ÖdE::: gris o ko-farmar?!? Riktiga mysgubbar o gumma. hahahah ja de va ju nå nytt!!

 


Det var länge sedan jag såg fram imot att sova så mycket som jag gör nu då jag vanligtvis inte gillar den tanken eftersom jag ::::HataR:::: att vakna.  



 


Andra kanske känner sig utvilade och redo för en ny dag, jag känner mig oftast helt utpumpad och :::AllT::: annat en redo.. Sen e jag såå seg, det tar en timme för mig att bara vakna me mitt kaffe och mina ::JävlA:: cigg.. sen tar det minns två timmar att komma i ordning o värst e ju håret     :::SucK:::

Sen e man ju beroende av datorn och vill knappa på den, så efter 4 tim kanske man e redo...hahahaha ja man kan ju missbruka allt!!

Kankse en lång väg på tunnelbanan (till jobbet) skulle passa mig    med en liten dator i knät för då skulle man ju hinna förena nytta med nöjje under restiden!!



 

Att sova på dagen e mera min grejj så slipper man delta i jippot!!

Så nattjobb vore ju toppen,, me lång resväg hem på morgonkvisten- för fan va jag skulle bli effektiv då!!

Men nu såå nu vill jag mer en gärna sussa och skiter i hur tom o sur jag e i morgon.

Utan nu e det hopp i kojjs!!


 

Av Sanna Matzols - 3 maj 2010 22:24

Dricka läsk på vardagarna... Inte jag heller igentligen men D gör jag en då.

I smyg! Å då går jag här å känner mig som en bov  

men va gör man inte för att skydda sina barn mot sånt dom inte förstår...


  som D här  


 


http://www.expressen.se/halsa/1.677422


 

Av Sanna Matzols - 3 maj 2010 22:11

 

Det bästa med att bo trångt e att det är litet att städa, det sämsta med att bo trångt e att det är att det e mycket att städa!!  

Av Sanna Matzols - 3 maj 2010 16:49


Så då har man gjort det för hundrade gånget,, visat upp härligheten för fittdoktorn!!! Jag är inte rädd för mycket men det e ju rena skräcken, att lämna ut sig till människor som får det som e :::MysigT::: i andra fall att göra !!:::OnT:::!!

 

Men nu har jag i allafall vbart vaken under besöket för första gången på länge!

Av Sanna Matzols - 3 maj 2010 16:15

 


::::DAGENS LÅT:::::


Till alla ledsna själar där ute som har för många tårar i sitt inre för att våga släppa ut dom....



::::DAGENS VISDOMSORD::::


Ensam e inte alltid stark!


::::DAGENS MÅSTE::::


Mjukisbyxor o varmamackor


::::DAGENS IDOL::::


Jag själv som går i mot mina rädslor

Av Sanna Matzols - 3 maj 2010 16:13

Tänk att DÅ ofta känns bättre en NU som rent självbedrägeri, då stunderna av lycka oftas är det enda man minns eftersom det ligger i ens natur att förtränga det jobbiga. Visst är det underbart och fantastiskt att föda barn, men lika snabbt som lyckan tar vid glömmer man smärtan, de tunga sista veckorna och alla krämpor man sucka över. Eller när man tittar på de gamla korten, så unga man var, så kul man hade osv inte fan tänker man på allt annat skit som man kanske hade just DÅ. Nu menar jag inte att det förflutna bara är skit, men jag blir förundrad över människors förmåga att förtränga. Ofta kan man höra: Det var bättre förr, medans man i nästa stund får höra att man ska vara glad över att leva nu för det va ju så lång till skolan eller att man fick jobba hårdare förr och plötsligt blev den där meningen lögn? Eller? Det finns ju DÅ saker som är mycket positivt! Som jag blev påmind om av nått jag läste här om dagen. En sommarstuga exempelvis, där DÅ är ett faktum. Förra årets midsommarfirande ligger som i en dvala mellan husets väggar, där minnena studsar likt bollar i samma takt som man packar upp in för den nya högtiden. Ett DÅ som denna midsommar kommer förvandlas till det förflutna då man efter alla festligheter stänger dörren om sig för att lämna det nya DÅ.et efter sig. Dessa DÅ är ju sådant ur det förflutna man sällan glömmer eller vill glömma. Men förmodligen efter tillräckligt många NU kommer försvinna in i alla minnen av DÅ-tidens glada dagar.

Presentation


Livet kan liknas ett spindelnät där varje handling du gör skapar vibrationer i varje ände av trådarna de gäller att vibrera rätt energier för det du ger får du tillbaka x 3
::BlesseD BeeE::




Reklam

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Snacka på...


Ovido - Quiz & Flashcards