De-LunA

Alla inlägg den 18 maj 2010

Av Sanna Matzols - 18 maj 2010 22:07

 


När man står med huvudet i rabatten behöver man inte känna sig ensam!!

Det är som en :::SyrA-TriPP::: då jag umgås med mina färgglada vänner :::SniglarnA:::  

Jag hade ingen aning att det fanns sådana skapelser och dessutom finns det dom som e stora som tennisbollar. Söta e dom i allafall!!


 

Av Sanna Matzols - 18 maj 2010 21:47


Först och främst vill jag tacka för alla fina komentarer jag får    känns bra att veta att det finns människor som lyssnar på en i :::EterN::: då man vanligtvis själv har den rollen!! Ensamheten ter sig inte lika stark de dagar man håller på att krivera för man vet att det finns människor där ute. Så jag glömmer aldrig att utan :::ER:: e jag :::IngeT:::



 



  ::::DragningskrafT::::


Sov alldeles för länge idag men jag hade ingen lust att kliva upp.

Helt enkelt en ini deprition som gick över då min kära

  :::SysteR:::    

ringde, såå skönt att höra hennes röst för det ger styrka och livslust, sen var det ju sommar utanför och då kunde det knappast bli bättre.

Det bara drog i kroppen Så jag hoppade i kläderna  och knata bort till:::GläntaN::: för en stund av lugn.

Den gassande solen var underbar och jag satt där efter vattningen och meditera i solen en stund innan jag hämtade mina älsklingar för att sen ordna pannkakskalas åt oss!!


 

Av Sanna Matzols - 18 maj 2010 00:00

::::InrE KamP å YttrE SkadA::::


Nu kryper sig natten på och jag vill bara krypa ur skalet.. Känner mig nere, trött och vet inte riktigt va jag ska tycka eller känna.. Vill sova men inte drömma, känner mig sorgsen men vill inte gråta vill ingenting o allting på en gång.

Ska i allafall lägga mig ner och ladda batterierna så jag tidigt kan sticka till min GläntA och chilla i stillhet känner att jag behöver meditera lite..


 


Sökandet efter balansen fortsätter och det gäller att inte tappa fotfästet och hålla det positiva tänkandet levande trots att instinkten vill dras åt det negativa.

Jag försöker se min kraft men kanske såg jag den för mycket nu???



 



:::LillA VäN:::


Lilla vän Så underligt

Att man kan älska någon som inte finns

Någon som kanske aldrig kommer att finnas

Att kunna sakna någon så mycket som man aldrig sett

Som man kanske aldrig kommer att få se

Någon man aldrig rört

Som man kanske aldrig kommer att få röra

Du finns inte Jag känner dig inte

Ändå känner jag dig så väl Inombords

Älskar dig så hett Saknar dig så mycket

Lilla vän Jag längtar efter dig

Och önskar med hela mitt hjärta

Att du längtar och vill komma till mig


 


:::JaG e Såå RädD AtT AldriG HittA DiG IgeN:::

Presentation


Livet kan liknas ett spindelnät där varje handling du gör skapar vibrationer i varje ände av trådarna de gäller att vibrera rätt energier för det du ger får du tillbaka x 3
::BlesseD BeeE::




Reklam

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Snacka på...


Ovido - Quiz & Flashcards