De-LunA

Alla inlägg den 1 maj 2010

Av Sanna Matzols - 1 maj 2010 00:14


Sitter å smuttar på ett glas rött o slickar på min lakris-stång.. D e valborg d!!

Trötta kids somnade snabbt o de lär jag med göra  

seg e jag så det blir film tills hormonerna tilllåter sömn, men snart e kanske denna kamp över!! Läkarn på måndag   

Av Sanna Matzols - 1 maj 2010 00:02

Visst fan har jag vart kalas på valborg, spytt deckat eller knappt stått på fötterna.



 


Men jag hade då i allafall vett att hålla mig borta från dom människor som kanske inte ville träffa en sådan som mig! Smaklösa fyllon på gatan i klackskor eller medelålders packade par klarar ja mig gärna utan då jag vill fira högtid!!


Har som så många gånger tidigare vandrat runt på valborg även denna kväll och undrar fortfarande hur många det e som firar våren?? Såg mest fyllon i alla åldrar,,värkar va helt legalt att betee sig hur som helst i kväll! Va inne i Vasaparken en sväng och kanske e det dumt av mig att irritera mig på människor, men jag kan inte riktigt förstå vuxna människor som springer runt o lever rövare på detta sätt.

Trampa på barn,,hallå akta för att trampa på min unge   

Eller som min man sa: Om man inte kan stå på fötterna och fastnar i ett staket kan man ju undra hur det gick till då hon blev godkänd å får ta studenten,, ja menar så svårt e det inte att lyfta foten rakt upp!!


Visst har vi frihet att göra de vi känner för,, men

Presentation


Livet kan liknas ett spindelnät där varje handling du gör skapar vibrationer i varje ände av trådarna de gäller att vibrera rätt energier för det du ger får du tillbaka x 3
::BlesseD BeeE::




Reklam

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Snacka på...


Ovido - Quiz & Flashcards