De-LunA

Alla inlägg den 8 maj 2010

Av Sanna Matzols - 8 maj 2010 23:46

 

::::BlessingS 2 YoU Al ThiS NighT::::


Av Sanna Matzols - 8 maj 2010 20:57

Lyssnade på P1 nyss om psykiskt sjuka människor och det var inte direkt dessa vi andra må frukta utan dessa som är som oss andra med ångest, panikångest och liknande tidsvisa eller långvariga symtom.

Å jag måste säga att jag blir chockad när jag hör att en 49 årig kvinna blir liggandes i sitt hem med lunginflamation och sin panikångest att hon :::DöR::: av det 2009. Det är ju sjukt att människor inte får den hjälp de behöver.. att besparingarna och pengar är så viktiga?!

Psykiatrin Öppenbehandling/vården.. Kan allså te sig så illa att en vårdare 1 person som ska ta hand om 50 patienter?? Det e hemskt att höra dessa anställda fulla av ångest och panik för att det är omöjligt att vara medmänniska till alla dessa och att de känner sig som en medicinpatrull bara och att förendringarna och omstruktureringen de sista 2 åren har gjort att människor inte längre älskar sitt jobb utan själva drabbas av ångest för att lämna dessa människor ensamma alldeles för mycket och att deras jobb fylls av otillräklighet och maktlöshet.

Urch va jag skäms!!!

Av Sanna Matzols - 8 maj 2010 18:42

Ok i all denna åldersnojja har jag beslutat en sak iallafall,, att detb e slut på detta skiftande sommar o vinter mellan mörkt och ljust!!


Så nu ber jag alla mina trogna läsare om hjälp!!!


Ska jag vara mörk eller blond???


Ni som känner mig väl vet ju hur jag hållt på och det funkar ju inte sä snälla hjälp!!


Det som får mest röst vinner!!!


?


MörkT

el

LjusT


?


       

Av Sanna Matzols - 8 maj 2010 13:01

Helg,, underbara helg  att bara kunna göra ingenting då klockan inte finns utan ljus och mörker får styra.. Lördagar e den enda dagen då jag känner mig fri då det inte finns ett problem i världen som kan störa min vardag.

Skulle va tvätt-tiden....


Så tänker spara min kraft till den underbara tvättstugan och bara koppla av resten av dagen och har man tur kanske det blir en bastu i kväll!!


 


::::DAGENS LÅT::::






::::DAGENS VISDOMSORD::::


Arbete är bra, så länge man inte glömmer bort att leva.


  



::::DAGENS MÅSTE::::


Ta dagen som den kommer då den aldrig blir som man vill i allafall


  


::::DAGENS IDOL::::


Alla dom som vill ha nått mer av livet en att bara vara en arbetsmyra


  


::::DAGENS BILD::::


 

Presentation


Livet kan liknas ett spindelnät där varje handling du gör skapar vibrationer i varje ände av trådarna de gäller att vibrera rätt energier för det du ger får du tillbaka x 3
::BlesseD BeeE::




Reklam

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Snacka på...


Ovido - Quiz & Flashcards