De-LunA

Alla inlägg den 4 maj 2010

Av Sanna Matzols - 4 maj 2010 23:13

Nu e det film o glass som gäller!!

Tack för i dag! Blessed Be!!

 

Av Sanna Matzols - 4 maj 2010 22:48

It`s not my fault if Tompisen has been a naughty boy!

His faileur with the 10% to day is his lack of commitment to you al is something that I will punish him for with a bite in the neck!! hahaha!!

It can be necessary to show him his place, so if you have some proposal of punishment I am more than happy to here   


::::WhaT al MeN SoulD KnoW::::


1. The move away. If your wife moves away when you try to advance, this is a clear sign that there is a problem. But what’s not clear is whether it’s your fault or not. Go in for a second try. If she accepts, then it isn’t your fault and you can grab a sandwich while she tells the tale. If she stills avoids, then it’s best to leave at once.


2. The push away. If you are physically repelled during the attempt at affection, then you should know that everything is your fault, or so it may be in your wife’s mind. You should quietly, yet deliberately, walk out of the room and get changed. Stay away for at least 15 minutes unless she needs help with dinner.


3. The embrace and cry. This is a bad one, but the good news is that it’s someone else’s fault. Don’t worry about it. You can either look at your watch and pretend you need to be somewhere so you don’t have to get involved or you can stick around and listen to what’s happened. It wouldn’t hurt to be faced toward the television so you can multitask while she is reliving the story.


4. The warm acceptance. Although rare, this reaction is highly desired and should be favorable for you. Don’t fool yourself though. You probably haven’t done anything great, but you’ve at least managed to stay out of trouble.


5. The verbal warning. Yes my friends, at times you may not even be able to attempt the affectionate maneuver before your wife yells at you to get out of the room. Simply oblige and run. Try to figure out what you have done and identify a fall guy. That’s your only chance!


 


If you dont understand the :::MaN::: the problem can lie in the :::WomaN:::

So if you want to understand a man you have to understand a woman!

:::C yA My FrienD:::

Av Sanna Matzols - 4 maj 2010 20:18


 



 



 



 

Av Sanna Matzols - 4 maj 2010 20:13


Där går man å små surar samtidigt som man lyssnar på kidsens "du är kär i blbla" retandes när telefonen ringer och rynkan förvandlades till en leende mun


Weee fotografering på G,,,

mycket roligt!!

Av Sanna Matzols - 4 maj 2010 15:53

"Människor som anser att de har en lösning – de är i själva verket en del av problemet."

Av Sanna Matzols - 4 maj 2010 15:37

Jag slutas aldrig att förundras över människors misstro att andra kan förendras inte heller kan jag sluta förundras över människors misstro.

Å en sak e säker jag börjar tröttna ur!

Det är inte lätt att växa som människa om tvivel omringar en.

Jag har fått klara mig själv sen jag var ett barn och visst har det inte vart fläckfritt, men den som anser sig vara det kan ju kasta första stenen! Å jag har inte haft nån städpatrull runt mig som har fixat mina misstag- därav e  jag försiktig i att göra nya.. Jag har sällan flytt eller inte tagit på mig min skit och hade inte tänkt att börja med det nu heller, jag tar det som är mitt och städar upp..

I all välmening tar jag den hjälp jag kan få men tacksamheten e ju större då jag slipper vara NR 2...


Det är ju tur att man har så mycket skin på näsan att jag även denna gång kommer visa att :::JaG KaN:::   

 


Endast vårt tvivel ökar med åren, inte vår övertygelse. Men det e ju synd att det ska vara så!!!

Av Sanna Matzols - 4 maj 2010 12:47




Nu dag med nya möjligheter och det e ju underbart att värmen bubblar ute  så full i bus man blir! Vill tacka för alla komentarer jag fått kul att veta att ens ord blir lästa!! Då en blogg har sina positiva o negativa sidor och att det är lätt att glömma hur mycket man igentligen kan påverka andra med sina ord. Men det finns nått jag påminner mig själv om för att inte falla in i fällan av omoral eller elakhet och det är:


:::Den vise talar om vad han ser,

dåren om vad han har hört:::


För jag märker att elakhet och spydighet ligger nära till hands i bloggvärlden och i bland e man ju sugen på att sjunka lika lågt som mina oseriösa läsare, men det e inte därför jag e här. Jag e ju här för att sprida den visdom som jag har fått till dels i genom mycket smärta och jag e tydligen här för att visa ATT den mest :::ElakA::: kan bli den mest :::GodA::: och :::ÄrligA::: människan.


Men då samhälls trycket visar människor att en mer kylig, empatilös och girig människa tar sig längre kommer det förmodligen bli värre för människan har tydligen glömt att kombinerar ett vackert inre med sitt yttre och det som en gång var viktigt är tydligen ett minne blott.

Men den universiella lagen säger ju att det man gör mot andra kommer tillbaka till en själv!


 


Presentation


Livet kan liknas ett spindelnät där varje handling du gör skapar vibrationer i varje ände av trådarna de gäller att vibrera rätt energier för det du ger får du tillbaka x 3
::BlesseD BeeE::




Reklam

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Snacka på...


Ovido - Quiz & Flashcards