De-LunA

Alla inlägg den 28 maj 2010

Av Sanna Matzols - 28 maj 2010 23:26

 


  BubbeL BubbeL  

Nuuu sååå galenskap,,,hehehe jag e kanske inte vad man ska va i alla lägen o nu e det ett sådant läge... Grrrr Där fick jag för farligheter!!!

Av Sanna Matzols - 28 maj 2010 23:01


I krigets hetta går förloraren med böjt huvud... men inte för många gånger eftersom HedeR och RyggraD lägger in ett försvar!

Som e knäckt men inte av....:::ShiT::: huvudet kokar

Av Sanna Matzols - 28 maj 2010 22:57


Mellan 4 VäggaR SoM KundE VarT 8......

Av Sanna Matzols - 28 maj 2010 22:30


Så där ja....nu E skallen "krossad" allt som kändes såå självklart e lika svart som mitt öga....


:::::OndA ÖgaT:::::

Av Sanna Matzols - 28 maj 2010 22:17


::::HatA KärleK::::


 


1 blixt i huvudet, 1 eftermiddag i regn och sol, 1 undran och 1 förbannelse

som tar 1 till ::::BluffenS:::: ord



TrasigT HuvuD....Ja visst!



:::NäR DeT IntE FinnS FriskT SinnE KvaR:::


Av Sanna Matzols - 28 maj 2010 18:09

::::NyfikenheT::::


Varför förlorar man allt efter sin nyfikenhet?

Ett barn utan ord kan se, uppleva och bli farsinerat av :::AllT::: sen blir världen en vana och man tar den förgivet.


Varför tar vi världen förgivet och bara bestämmer oss för att vissa saker inte kan hända

En dag kanske Du snubblar över dig själv och lär känna 1 annan del av dig själv hur märklig, enastående och underbar människa du är.


::::VanaN::::


Vanan får människor att reagera på olika sett. Det man Vet inte kan hända blir obehaglit när det händer, men om man inte vet att det inte kan hända är det onaturliga naturligt!


::::SjälvklarheteR::::


Med tiden blir livet, världen ja allt självklart och människan förvandlas till nått mer likgiltigt.. Plötsligt blir världen en vana och glömmer att se det nya och fantastiska utan bara ägna sig över det vardagliga...

Av Sanna Matzols - 28 maj 2010 17:53

Vem e jag?

Vem har skapat så att jag har skapats?


Så klart är jag en del av ::ModeR JorD:: och UniversuM men vad för kraft var det som skapade det, vet ni det??

Finns det ett rätt och fel svar av den frågan?

Det tycker inte jag!

Jag anser att :::AllA::: har rätt till sin egen uppfattning men kan tycka att det känns lite fanatasilöst att så många tycker absolut lika i de stora dragen!!

När jag nu sitter i fönstret och kikar på regnet som plötsligt föll ner har jag så svårt att se att vi är här för att bara vara?!?


Varför lever vi igentligen och hur ter det sig att just JaG blev jag??


Plötsligt känns det matriella och den nyhets proppande världen helt ointresant även om jah vet att andra kan ha en helt annan uppfattning!


Fantasi och förundran är för mig värdefullt, då det fortfarande finns obesvarade gåtor och nya lösningar att finna!

för mig känns det just nu,,viktigaste!

Presentation


Livet kan liknas ett spindelnät där varje handling du gör skapar vibrationer i varje ände av trådarna de gäller att vibrera rätt energier för det du ger får du tillbaka x 3
::BlesseD BeeE::




Reklam

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Snacka på...


Ovido - Quiz & Flashcards