De-LunA

Alla inlägg den 27 maj 2010

Av Sanna Matzols - 27 maj 2010 21:11

Hur många barn har du?

Du ser så ung ut så är du "ung" mamma?

Från: Mimmi C


Svar: Jag har 2 barn, 1 son på 11 år och 1 dotter på 7 år!

          Ja visst e jag ung mamma (Tack) fick min son när jag var 16 år


Vem har du som förebild och varför?

Från Kiia


Svar: Brigitte Bardot och så mamma så klart!

 


Hur länge har din mamma haft Hiv?

Anonym


Svar: hon blev smittad 1990


Har du vart gift?

Klasse


Svar: Japp när jag var 18 år med barnens pappa

Av Sanna Matzols - 27 maj 2010 21:03

Aha..så ligger allt i Falun.. Ska ju fota snart och skorna ligger i mina svärföräldrars källare.... Fan!! Kanske man skulle köpa en lott då så man kan hitta :::MassA::: nya skor att slösa vinsten på!!!

3 konspts foton blir det i allafall,,så e det nån med ideer om vad för konsept så dax att önska!!!

Av Sanna Matzols - 27 maj 2010 20:40

ÅÅÅÅ va jag e sugen på äventyr

-Hit med lite farligheter!!

Vill buza lozz,,leka dansa o bara skratta!!!

Känner rastlösheten krypa sig på, vill ha nått å bita i helt enkelt!!!


  Men men..så blir det när man blir isolerad me sjukt barn!

Då kan man betala för friskluft och promenader,, lär fixa en nanny!!

Av Sanna Matzols - 27 maj 2010 15:31

När vi hittade "vår" glänta på kolonin fick vi snabbt veta att herren som haft den innan mer eller mindra bara försvunnit, att han hade haft problem med sina grannar och att han tydligen skaffat lotten för att få annat att tänka på då han låg i skillsmässa. Jag och min man märkte ganska snabbt att människor på kolonin hade mycket åsikter om denna herre (som tydligen snabbt flyttat till annan ort) utan att igentligen känna honom och att många visade ett misstycke över honom och en glädje över oss. Trots att han inte vart där el betalat på 1 år pjåkade och pjoskades det med denna herre innan vi till sist fick klartecken om att lotten blev vår och min misstänksamhet ledde till tanken att det värkade ligga lite rädsla hos folk om denna herre??

När vi sen började arbeta på vår lott och lärde känna våra närmaste grannar fick vi veta att han bara hade vart där 2 dagar i rad och sedan hade ingen sett han där mer, en då hade han lagt ner ganska mycket jobb dessa 2 dagar på en del av lotten bett grannen att vattnat och sen bara dunstat.

Så ganska snart växte det upp ett drama kring denna herre när jag o min man samtalade om honom. Varför skaffar man en kolonilott,,sticker men en då envisas med att ha kvar den??? När jag till råga på eländet hittade nedgrävda plasthandskar var det ett faktum... Under den begynnande blomsterbädden som han hade fixat med låg det ett lik och varenda liten udda mask var räster av en förruttnelse av denna stackare. Å fast jag vet att det är långsökt och barnsligt finns den lilla tanken med mig hela tiden,vilket jag idag fick bekräftelse på att jag inte är ensam om att tänka.

När jag i dag fick min första medlemstidning från koloni-föreningen blev jag full i skratt när en kvinna i Uppsala skrivit en insändare om typ samma sak och det slog mig att jag nog inte är ute å cyklar då en kolonilott e ett mycket bra ställe att gömma ett lik på. Så e det nu så att vår lotts förra ägare har gömt ett lik där så märks det kanske med tiden annars får väll den stackarn vila i frid (i upplöst tillstånd) som "alla" andra lik runt om på kolonierna!

Av Sanna Matzols - 27 maj 2010 11:17

Dessa dagar ÄlskaR jag,,lungt, gott kaffe och lata sig!!

1 ny dag och nya möjligheter och huvudet fullt av ideer så det gäller att hålla sig till planen så det inte blir förmycket projekt  för det e så typiskt mig att ha en plan men gör nått annat. så det e ju tur att man just i dag inte är president eller astronaut för då hade det inte blivit en bra dag på jobbet.....för mina arbetskamrater !!hihihihihi!!

   

::::DAGENS LÅT::::



::::DAGENS VISDOMSORD::::

Förvirrad e det naturliga tillståndet...


::::DAGENS MÅSTE::::

Hålla Planen....


::::DAGENS IDOL::::

  MiN MormoR

::::DAGENS BILD::::

 

Presentation


Livet kan liknas ett spindelnät där varje handling du gör skapar vibrationer i varje ände av trådarna de gäller att vibrera rätt energier för det du ger får du tillbaka x 3
::BlesseD BeeE::




Reklam

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Snacka på...


Ovido - Quiz & Flashcards