De-LunA

Alla inlägg den 19 maj 2010

Av Sanna Matzols - 19 maj 2010 12:22

::::DAGENS LÅT::::


::::DAGENS VISDOMSORD::::


Ta det du vill ha annars gör nån annan det!


  


:::DAGENS MÅSTE::::


Idag edet Ozzy Som gäller..


  


::::DAENS IDOL::::


::::MinA BarN:::: 




::::DAGENS BILD::::


 

Av Sanna Matzols - 19 maj 2010 12:11

          Oj vad vi har kommit långt ser jag nu när jag ser dessa bilder från våra första dagar... Det kommer bli bra det där!!

Nu e det bara att vänta på grödorna!

Av Sanna Matzols - 19 maj 2010 12:01

             

Av Sanna Matzols - 19 maj 2010 01:24

::::GränslösA MöjligheteR::::


Så kanske är det minnet i kroppen som gör att man ugglar efter 12,, det var ju 11 år sedan som jag födde min :::SoN::: och plötsligt inser jag att jag har vart mamma längre en jag har fått dricka alkohol, längre en jag vart myndig och längre en min utbildningstid!! Snacka om merit till mitt CV.

Skulle kunna se ut typ så här:


Jag e en 27 årig tjej som har vart mamma längre en tonåring och vuxen. Jag kan vara hushållerska, psykolog, politiker, älskarinna, kock, underhållare, värdinna, dj m.m samtidigt som jag kan ha huset fullt med ungar som påskpysslar, bakar och lever rövare! Ge mig blöjjor, spyor, vab-dagar,tårtbak, minimal budget, omaka strumpor, koka soppa på en spik utmaning, 23 tim på ett dygn.....

Jag fixar AllT!!  

Jag kan sy mina egna kläder, dina kläder allas kläder. Städar bättre hos andra en hemma, umgås helldre med barn en vuxna och det finns inget problem jag inte kan lösa!!

Helt enkelt, jag fixar allt och behövs till allt!



Finns Inget sett jag inte kan bära på.

Höften, axlarna, ryggen, magen, armen


Finns inget ställe jag inte kan sova på.

Bilen, golvet, soffan eller inklämd någonstans med massa barn runt mig


Finns aldrig för några timmar på dygnet.

Ge mig kaffe, cola, c-vitamin eller örter och jag funkar i flera dygn


Finns inget jag inte kan göra samtidigt.

Prata i telfon samtidigt som jag lagar mat, diskar, damsuger, pysslar med barn(målar, ritar bakar m.m) och ser snygg ut


HahahahA


Skulle kunna fortsätta, men min man vill ju inte sova ensam..

skulle kunna va en mindre bra merit i mitt CV


Men jag älskar ju honom,, så


 


::::NattI NattI::::

Presentation


Livet kan liknas ett spindelnät där varje handling du gör skapar vibrationer i varje ände av trådarna de gäller att vibrera rätt energier för det du ger får du tillbaka x 3
::BlesseD BeeE::




Reklam

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Snacka på...


Ovido - Quiz & Flashcards