De-LunA

Alla inlägg den 2 maj 2010

Av Sanna Matzols - 2 maj 2010 22:16

::::DAGENS LÅT::::


::::DAGENS VISDOMSORD::::


Det man flyr för stunden kommer tillbax oftare en man tror


::::DAGENS MÅSTE::::


Medicin till magen


::::DAGENS IDOL::::


Mon syster, för att hennes kärlek är gudomlig


www.annelieek.bloggplatsen.se

Av Sanna Matzols - 2 maj 2010 20:22

Undermedvetet vill jag fly och förgöra ennu mer för att jag e rädd. Min tanke då mina svärföräldrar skulle hit och tillbaka var ju denna: Va bra då kan ju jag åka med till Falun och grejja ett par dagar i lägenheten.. Men en röst i mitt hjärna ropa..- hallå pucko, du ska ju till läkaren på måndag!!Så mycket vill jag slippa,, fast jag en då vill få ett slut på denna pina. Så nu ska jag bita i det sura äpplet och få ordning på detta en gång för alla! Om det så ska kosta mig min livmoder och alla tillbehör,, så länge man kan p...a så e det lungt!!Hahaha men lite humor i eländet lär man ju ha!!

Av Sanna Matzols - 2 maj 2010 14:13

1982:

Jag föddes i Södertälje utan pappa i min närhet men med en mamma utan dess like trots hennes personliga problem

1983:

växa krypa stå o gå. :::Hjärtfel::: som ställde till det för kroppen

1984:

växte mindre och seg som tusan,,,men lika glad en då

1985:

minns inte riktigt men tror att jag fick min hund =)

1986:

livet lekte,, gick på ::::nunnekloster-dagis::::: å blev rädd för Änglar

1987:

opererade hjärtat tror ja

1988:

blev ett super barn, ett energiknippe utan broms, blev fosterhemsplaserad hos moster mitt ute på landet där jag börja lekis- kände mig som ett ufo

1989:

börja första klass-riktigt jobbigt... pendla mellan förtvivlan o lycka, saknade mamma!

1990:

Min mor blev smittad med :::HIV:::: vilket jag inte fick veta då..min lille kusin Jojje(Joel) kom, som jag älskar den ungen för efter det kände jag mig aldrig ensam.

1991:

Tufft i skolan, mådde inte bra alls där.  :::Maine::: -lärare började dyka upp i skolan, min räddare i nöden

1992:

Skolan kändes lite lättare, fick mycket utrymme i teater o sång. Fick bättre kontakt med mamma

1993:

Ensamheten pendlade och kände ett utanförskap som jag inte kunde förstå

1994:

Flyttlasset begav sig sig till Dalarna för att bo hos mamma. En stormande förändring i livet. Började på teaterskola- men plötsligt va livet annorlunda

1995:

Hade hittat min plats o min roll, utanförskapet var lika starkt, börja röka,droga o dricka allt oftare-skolka allt mer

1996:

Kämpade med skolan massa, ville resa till :::Turkiet::: och plugga men trots all kamp slogs drömmen sönder- skolkade allt oftare, typ jämt. mamma va sjuk allt mer.

1997:

Träffade min :::MaN::: och byggde med honom en ny trygghet. Trots uppmaningar från honom fick han mig inte att gå till skolan.

1998:

Slutade skolan och levde livet-valde utaförskapet jag en då alltid levt i. Droger o kompisar blev allt viktigare.

 Blev gravid med min :::SoN::: trots preventiv. Hela min värld vändes upp och ner men det var en självklarhet att bli mamma.

1999:

Min son kom till världen och en ny tid börja för oss. Tappa kontakten med mamma.

2000: Livet blev underbart men åsså galet, två så unga och ett litet barn var mycket svårt. Samt att ungdomslivet lockade för oss båda

2001:

Livet blev allt knackigare så också förhållandet, men med mycket ljusa stunder och vi gifte oss.

2002:

Blev jag gravid igen med min :::DotteR::: Återupptog kontakten med mamma.

2003:

kom min dotter till världen och då också jag kändes det som. Livet förendrades mycket då.

2004:

skillsmässa var ett faktum livet tog oss på olika vägar

2005:

Började plugga i hopp om nått nytt.

Men misslyckandet o sorgen bet sig fast.

2006:

Blev sjuk men kämpade vidare me skolan

2007:

fortsatt sjuk minns inte så mycket mer

2008:

sjuk, men kunde bada den sommaren minns jag

2009:

fortfarande sjuk men en då piggare. Vid jul hittade jag o thomas tillbaka till varandra

2010:

Började detta året att bo i Stockholm, hoppas på att bli frisk och få ett fortasatt bra liv!!

Presentation


Livet kan liknas ett spindelnät där varje handling du gör skapar vibrationer i varje ände av trådarna de gäller att vibrera rätt energier för det du ger får du tillbaka x 3
::BlesseD BeeE::




Reklam

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Snacka på...


Ovido - Quiz & Flashcards