De-LunA

Alla inlägg den 23 maj 2010

Av Sanna Matzols - 23 maj 2010 23:02

Låtar o minnen från Galgberget!!

Ligger huller om buller!!



Ok 80-talsfest, Stockholmsresor och min piratvän Jonas-Rasta!!



Fläktsnack och Flachbacks till barndomen med mamma!!


Gitarr, husvagnar o Ante


Min son Ozzy när han ville få mig att skratta


Krossade hjärtan!


Vickan, mjukisbyxor och Palatset!


Mamma, poppa för grannarna, Patzy och girlpower!


Skilsmässa, sura miner och sorg i smyg!


Lekar i skogen, Peace and Love, BubbeN


Självbedrägeri,, ensamhet och självömkan


Oslagbar, ::KletaN::SketaN:: Livet leker


MirA,,,Annica Vänskap på gott och ont...saknad..med eller utan..AldriG


Motorcross, Dave... mycket vill ha mer


Slutet hjärta,,sjukdom,ego JAG


Jag och min syster Annelie!!

1 Stycke smygande Thomas!!

Att uppleva kärlek

Insikt, brutna vänskapsband ensamhet

timmar av dans på hemmaplan..Chrilles favvo låt-not mamma o barnen

Drömmar,, mer ensamhet.. konst o kreativitet

Droger, förakt,ilska och oförstånd

Ja, dessa låtar med Gentleman talar väll för sig själv!!

Etage på G

Fel beslut och längtan

En av mina bästa tider!! :::!TST!::: Fanns inget som kunde stoppa oss!


:::I`m The GanjA GirL:::

!!DeT VaR då DeT!!

Det får avsluta minnes låtarna!!

Av Sanna Matzols - 23 maj 2010 21:39

:::LämnaR AllT...SvävaR FriTT....PaniK o SorG:::

:::MiTT HeM e MiN TryggheT:::

:::MiN BorG:::



Det rinner lika många tårar på mina kinder som det faller från skyn.

Det är smärtsamt och inte bara solsken att ta sig upp ur dyn!

Men detta steg var BarA en nödvändighet för att nå mina drömmar, ge mina barn det dom behöver och få 1 andra chans!!


 


Minnen finns det ju massor av där,, ibland en riktig cirkus!!

Men ni ska veta att alla partyteckningar, dikter och hemmagjorda spel finns kvar!

Tiden då vardagsrummet va en :::Ö::: med sjörövare och pulare lämna sina spår, shotsracens heta dagar,, UgglandeT, chillandet vid fläkten, te kvällar, svärds dueller och allt skummande i detta köksfönster samt konfetti från DeN StorA nyårsfesten hittade jag under flyttandet!!



När man inte äger nått kan ens stenar och ens :::ByggarE BoB::: grejjer va guld värda och det va riktigt jobbigt att kasta bort saker man tycker om...

För allt och då menar jag

:::AllT har ett :::MinnE:::

Å jag har aldrig haft ett syfte att göra mitt hem till ett museum, eller att ha ett IkeA hem för jag vill kunna vara kreativ när jag önskar det så det blev tyvärr så att det mesta jag hållit kärt åkte på tippen  Så nu känner jag mig tom, lite vilsen och sorgsen, för 8 år på samma ställe e mer en lite trygghet men många gånger ett fängelse åsså, där ångesten setat i väggarna och vissa minnen slitit sönder mitt psyke om och om igen.. Så.....

::::FalsK TryggheT FörlamaR::::



:::GlöM IntE att DeT e EtT GalgberG VärT att VårdA o RespekterA:::

Tårarna kom när jag insåg att jag under lång tid inte kommer kunna vandra i min skog, inte kunna sitta i min stencirkel eller meditera i spiralen vid avrättningsplatsen. Där jag nu lämnat kvar mitt gamla jag!! Rädslan att det inte ska finnas kvar blir stor och jag känner ett ansvar för PlatseN som gett mig sådan ro, hjälp när jag mått piss och vart min heliga trädgård!! Å jag önskar att alla som bor där kunde se det jag ser och kunde känna det jag känner för den ::PlatseN:: att andras lidande kan bli en lärdom så man inte skapar lidande. Att universiella lagar som styr människan är heliga och att det finns krafter som VI bär på som är mer värda en vad vi äger och vad vår matriella status någonsin kan ge! Att Vi kan påminnas om hur Grymma vi människor kan bli mot varandra när det vi har blir så viktigt att vad våra grannar har blir obetydligt.


 

::::NäR EnS DårligA SidA::::

::::BliR EnS FramsidA::::

Jag vet att jag kanske lämnar ett fotspår efter mig där vågskålen väger ojämt och ständigt kommer gunga. Jag VeT att jag inte vart den bästa vännen, att jag gjort ::FittigA:: saker mot andra som förstört massor och att mitt monster inom mig har krossat många drömmar och det värsta av allt e att jag AldriG kommer få chansen att be om ursäkt då min frånvaro eller skam tar över. Så till alla er:

  !FörlåT MiG!  

Men kanske vi möts nån dag och då ska jag svälja....



 



:::MiN IntuitioN::: 

:::MinA ErfarenheteR:::

:::SkA VisA MiG VägeN:::

Men nu såå e det dax att öppna upp för DeL 4 av mitt liv!

Då jag ska hitta mina sista pusselbitar som e saknade, då mina syften fylls av mina barn, familj och ::ModeR JorD::

Då den jag var på väg att bli är lämnad där uppe på berget, för att den det var menat att jag skulle bli ska få chansen att komma fram!!



 

MaN behöveR IntE VarA TuFF FöR ATT VarA NågoN, MaN BehöveR IntE VarA SnygG FöR ETT ErkännandE, MaN BehöveR IntE VarA UtE FöR ATT MaN IntE E "InnE", MaN BehöveR BarA VarA FöR ATT VarA SiG SjälV!

Av Sanna Matzols - 23 maj 2010 09:51

Nu såå, skräp dax!

Röjja ur det sista, så man e klar sen  vilket känns så bra.

Äntligen på väg vidare, ja förutom alla saker som nu blockerar svärföräldrarnas källare (stackare) så man lär ju se till att fixa ett föråd..

Jag kommer inte ha tid med detta mer i dag såå syns i morgon!!


  

Presentation


Livet kan liknas ett spindelnät där varje handling du gör skapar vibrationer i varje ände av trådarna de gäller att vibrera rätt energier för det du ger får du tillbaka x 3
::BlesseD BeeE::




Reklam

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Snacka på...


Ovido - Quiz & Flashcards