De-LunA

Alla inlägg den 12 maj 2010

Av Sanna Matzols - 12 maj 2010 08:33

::::MeD SoL::KaffE å P1::::


Trött e jag då mardrömmarna kommer efter varandra   

Natten till igår fick man uppleva en häxjakt utan dess like, middagsluren innehöll kladdigt mord och denna natt har min familj gjort allt för att bli av med en kub som innehöll en rastlös kvinlig ande,,, phu och det var ingen lätt match. då den kuben var väldigt lockande för barnen dessutom. Men en positiv sak gav drömmen då det kändes som en inblick i framtiden och jag fick en blick på mina framtida barn?!?

 


::::DAGENS LÅT::::




::::DAGENS VISDOMSORD::::


Lev dagen som om den vore den sista, plötsligt e det över...


 


::::DAGENS MÅSTE::::


Vila och fokusera...


 


::::DAGENS IDOL::::


Min mamma som gav mig livet...




::::DAGENS BILD::::


 

Av Sanna Matzols - 12 maj 2010 00:33

Har lyckats att vända dygnet :::JippI::: fast man får akta sig för Emmas kaffe då hon har 4 skopor i 2 koppar vatten... oj oj oj (fick det efter maten)

Men det e tur att man har sin

:::VuxeN SagA::: som nu är :::SvensK MaffiA:::

Mycket spännande men framför allt sövande då jag sover som ett barn efter 10 min.


Mindre bra va här om natten då Hela Hitlers Mein Kampf surra natten lång,, aaaa proppad me propaganda hihihi nä då. men det blir inge vila för hjärnan då heller.

så nu e det :::SussA::: som gäller för lilla SazzA och TompiseN!!


 

Blessed Be min heliga moder..

Tack för denna dag!

Blessed Be min kraftfulla moder..

Tack för min ork denna dag!

Blessed Be min vetande moder..

Tack för all kunskap denna dag!

Blessed Be min givande moder...

Tack för att den nya dagen som kommer

med allt va den kommer innehålla!!

Presentation


Livet kan liknas ett spindelnät där varje handling du gör skapar vibrationer i varje ände av trådarna de gäller att vibrera rätt energier för det du ger får du tillbaka x 3
::BlesseD BeeE::




Reklam

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Snacka på...


Ovido - Quiz & Flashcards