De-LunA

Alla inlägg den 26 maj 2010

Av Sanna Matzols - 26 maj 2010 23:22

  ::::SinneT SoM AldriG SoveR::::

Hur tröttheten stillar min Kropp men aldrig  mitt sinne

Då Kraften förlamar Men gudinnan bevarar mitt minne.

Min moder, min härskarinna tack för att du gör mig till en stark kvinna.

Tack för vardagen, årstiden och din läkande kraft

tack för det jag hoppas på, det jag får och det jag haft...

:::BlesseD BE:::

Av Sanna Matzols - 26 maj 2010 17:12

Vill bara SovA i dag!! Så tröttiz att jag håller på att gå av, men så e det ju när man har firat  Har Emma hemma idag, ,hennes förkylning släpper ju aldrig så vi har pysslat och buzat hela dagen..men inte blev jag piggare av det heller.. men när ja sussa en stund va jag som ny igen och E på bushumör  


Så nu vet jag inte riktigt va jag ska pyssla med för disken som står och väntar känns ju inte som nå bus-kul just nu så jag funderade på om jag inte skulle träna lite  

Av Sanna Matzols - 26 maj 2010 16:58

 


::::DAGENS LÅT::::


::::DAGENS VISDOMSORD::::

Att jag tänker mer på döden än andra beror troligen på att jag älskar livet mer än de gör. en



::::DAGENS MÅSTE::::

Leva som dagen vore min sista....

::::DAGENS IDOL::::

 

:::MiN ÄlskadE MaN:::

::::DAGENS BILD::::

 

Presentation


Livet kan liknas ett spindelnät där varje handling du gör skapar vibrationer i varje ände av trådarna de gäller att vibrera rätt energier för det du ger får du tillbaka x 3
::BlesseD BeeE::




Reklam

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Snacka på...


Ovido - Quiz & Flashcards