De-LunA

Alla inlägg den 3 mars 2010

Av Sanna Matzols - 3 mars 2010 23:55

Tänk att en kille kan låta en vänta i timmar, ha tråkigt i timmar, va "törstig" i timmar och bara inte vara tjej i timmar!

Vad e det som gör att killar fortfarande 2010 har svårt att förstå oss tjejer?!

Eller e det för att vi tjejer inte förstår oss på killar?


Kanske e det för att när killar pratar högt för sig själva, så e det till sig själva. 


Tillskillnad från oss tjejer som oftast pratar högt för att killen ska höra oss.


Kanske e det för att killar ser till att ha saker att syssla med när dom väntar.


Tillskillnad från oss tjejer som oftast sitter o gör Nada, medans vi väntar.


Kanske killar ser till att släcka sin "törst" med all möjligt som e saftigt.


Tillskillnad från oss tjejer som knaprar våra "skorpor" för viktens skull, blir suriga o törstiga.


Kanske killar ser till att ha skojj medans läge är..


Tillskillnad från oss tjejer som "Ser i fram" imot skojj...


Kanske killar gnäller när dom har tråkigt...


Tillskillnad från oss tjejer som bara surar då..




humor · sex
Av Sanna Matzols - 3 mars 2010 23:31

 

Nu e han misstänkt igen för att ha mördat 2 somaliska kvinnor...


Jag undrar va som försigår i denna mans hjärna!

Visst kan man ha störningar men i Eklunds fall e  den mångfalldig måste jag säga.

Barn, blondinger mörk hudfärg... hum va kan vi vänta oss här näst?

Jag minns natten då Pernilla mördades, de var bara några bostadsområden  bort.

Man spekulerade, blev frustrerad men aldrig rädd, men det kanske e förståligt idag. Man har ju åter nått att skämmas för ang Falun... skit polis!

Jag undrar bara hur polisen kunde ungå alla tips om denna sjuka man som lider av störningen Gott o Blandat! Speciellt när han vart misstänkt och dömd för liknande brott!


I vilket fall önskar jag honom Riktig vård, med kompitent personal som Ser till hans problematik va D nu en e!?



Av Sanna Matzols - 3 mars 2010 22:27

                   

Av Sanna Matzols - 3 mars 2010 22:15

                 

Av Sanna Matzols - 3 mars 2010 22:08


Dricker 1 glas rött, mums smaskens o gött!

Fick det av min Bror(FARBROR STOR) Som inte e såå ball som han tror!

Men om jag hade vart man skulle jag va som han!

hehehehe!


 

Av Sanna Matzols - 3 mars 2010 21:12

Om jag inte va jag E detta Tjejer jag skulle vilja vara!!

Ingen som helst ordning, ty alla har sina kvaliteer!!

Men fick jag byta skulle ja välja någon av dessa! Se varför!!


Angelina: stilig och lugn som urmodern!


 


Therese: Nogrann och vacker! En som inte nöjjer sig i 1:a taget!

Undret i mitt liv, en skänk från gudafolket, me positivitet!





Sara: Du vackra o söta,, ger mig luckor hos mig själv ja inte funnit!

 


Nita: Din ro o stolthet skulle jag ge mycket för!

Din klokhet och skönhet förblindar mig!

 


Linda: Vem hade ja vart utan dig?

Liten och söt men en då en stor kvinna me skönhet som få!


 


Lina: Du e den ända kvinna jag älskar som en man, du e den enda jag skulle offra allt för! Du e den som ger mig på håll, du e den som fyller mitt hjärta

du e den som ger mig kontroll! jag älskar dig!




Theres: Så rolig så stark så vacker och så gudomlig!



Jennifer, vi har inte delat många ord, men din olikhet påminner om vår gemensamma likhet! Din skönhet påminner om vår klokhet!


 


Liten blivit stor! Du e vackrare en du tror! Dansa livets dans med dig

skulle jag inget imot mig ha! du e massor jag vill va!!







Om jag hade din godhet hade jag kommit långt!

Ett stort hjärta som få, du e min förebild hoppas ja din egenhet kan få!



Syster min de bästa som jag på jorden har,, det jag alltid vill ha kvar!

Vacker god klok o ärlig! du e mycket o du e härlig!!

Av Sanna Matzols - 3 mars 2010 21:07


När mörkret faller, finns bara du och jag.

Vi älskar, vi lever enda tills nästa dag!


När regnet störtar, finns bara vår åtrå så het.

Vi drömmer, vi leker vi har det vi bara vet!


Jag älskar dig Thomas för att du står ut med all min skit.

Och jag älskar mig själv för att jag står ut med dig!!

Presentation


Livet kan liknas ett spindelnät där varje handling du gör skapar vibrationer i varje ände av trådarna de gäller att vibrera rätt energier för det du ger får du tillbaka x 3
::BlesseD BeeE::




Reklam

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Snacka på...


Ovido - Quiz & Flashcards