De-LunA

Alla inlägg den 1 mars 2010

Av Sanna Matzols - 1 mars 2010 23:48

 

Oj oj detta får igång mig,, vill ha vill ha!

Om jag hade tillgång till alla skor jag vill skulle jag inte behöva NÅTT!

  HAHAHA! Till morgonrocken kanske.. Så man kan Diva ordentligt! kolla in mer på www.jifashion4u.se

mode · skor
Av Sanna Matzols - 1 mars 2010 23:08

Ja älskar smink, ja älskar mycket smink och jag kan aldrig få nog. Det är ett av mina största intressen och jag lägger ner en hel del tid på det! En dag utan tid för smink blir en dårlig dag för mig och jag surar gärna om jag inte får mitt utrymme!



  Här är några av mina favoriter..


 


Enkelt och stilrent.


 


Till fest eller bröllop.


 

ABSOLUTA FAVVO!        

Av Sanna Matzols - 1 mars 2010 22:39

Lite att gå och glida i!



1,798.00kr

 

249.00kr


 

449.00kr


 

398.00kr


 

889.00kr

Av Sanna Matzols - 1 mars 2010 20:05

Men fyy,, jag vill inte ha fler barn när jag ser de där programmet!


 


Massa skrikande gnälliga ungar och så ska dom resa utomlands me 10 kids?!?

Det e ju som ett helt dagis och krångel e ju inte min grejj, all den stressen skulle jag dö av!

Nää gud va jag älskar mina 2 änglar, lagom olydiga lagom gnälliga men dom gör ju som man säger när det gäller! Så jag känner mig så nöjd så!

Ser man de pogrammet påminns man om att mina kids e ganska stora, självgående och att jag e klar!!!

Jippi!!

Av Sanna Matzols - 1 mars 2010 18:53

 

I lägenheten i Stock... finns inget badkar!! Det e väldigt jobbigt eftersom jag älskar att bada. Men i kväll ska jag bo i badkaret och jag menar allvar, det blir hemmaspa tills jag byter skinn!! Nu ser inte badkaret här på Galgberet ut så här

men det spelar fan ingen roll! Kikade på lösningar till lägenheten i Stock och fann då detta!! hahahaha vill man så går det!


 


Ja e ju inte så stor och får dom 2 plats,, ska fan jag åsså få det!!

Av Sanna Matzols - 1 mars 2010 18:26

Det behövdes i dag,, jag som grubblade över dom i morse...

Nu gilla jag dom lite mer i allafall,, dessa bryn!  

Av Sanna Matzols - 1 mars 2010 18:14

Åååååå fört hör man vårfågeln sen pissar det ner jävla snö!

Jaja kunde vart värre, men det e ju helt normalt. Inga klimatförändringar här heller!? Det e tur att man har utrustning för detta väder, mina "moonisar" kan ta mig överallt.


 


Så klart e det vårväder när man lämnar Stockholm åsså, surt! Men då kanske det e sommar när man kommer tillbax da!!


Av Sanna Matzols - 1 mars 2010 18:04

Så mycket man vill och så lite man hinner!

Jag har så många jag vill hinna träffa att jag försöker packa så fort jag kan! Men i morgon ska jag slappa lite mer så jag kanske hinner me nån kaffe!! Plötsligt va det mörkt ute och dax för mat, såå här blir det hemmagjord pizza!


Presentation


Livet kan liknas ett spindelnät där varje handling du gör skapar vibrationer i varje ände av trådarna de gäller att vibrera rätt energier för det du ger får du tillbaka x 3
::BlesseD BeeE::




Reklam

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Snacka på...


Ovido - Quiz & Flashcards