De-LunA

Alla inlägg den 7 mars 2010

Av Sanna Matzols - 7 mars 2010 21:13


Min dotter och jag ska spendera sommaren med att dansa magdans!

Det är ju bland det roligaste som finns och nu har vi bestämt oss för att det ska bli våran sysselsättning när grabbarna hänger på fotboll!


Av Sanna Matzols - 7 mars 2010 18:30


Ska minnsan skämma bort mig lite i morgon efter alla viktiga sysslor!

Så snygg ja kommer bli da!

Av Sanna Matzols - 7 mars 2010 12:59

Så.... va ska denna dag innehålla!

Jo packa upp, grejja med de utrymmen man har, shoppa och sen vila i bastun till kvällen.


Ska bli underbart att få packa upp mina skor!! De e de jag har saknat mest.

Dom åker just nu ner i bil,, första klass skor! hehehehe.


weeeee, men nu blir det en het dusch så man e redo för dagen!


c Ya zen da!!




Till alla dom som inte vet vad deras väg kommer bjuda på!

Av Sanna Matzols - 7 mars 2010 12:44

DAGENS LÅT: Så skönt att vakna upp här, saknar mamma och Annelie + familj!


Vindarna viskar i mitt öra exakt det jag vill höra.

Nu vet jag vad som händer, nu vet jag vad som ska göras!

Förlåtande med ett leende på läpparna ska jag ta världen med storm, ty jag kommer få mitt tillbaka,, även min skit kommer jag få

smaka! Men jag e redo även för det!





DAGENS VISDOMSORD:


Allt som händer dig ska du möta anspråkslöst


DAGENS MÅSTE: vara förlåtande...

Av Sanna Matzols - 7 mars 2010 12:42

 

Av Sanna Matzols - 7 mars 2010 01:33


Nu blir det att sussa,, en lång dag i morgon! Hoppas på sol o gott mående!!

Av Sanna Matzols - 7 mars 2010 00:33

DAGENS LÅT: för alla perfekta lögner!!



DAGENS VISDOMSORD:

Alla dessa gäller idag, de understrykna kanske lite mer



* Alla världens storheter väger inte upp en vän.


* Att beröva livet vänskapen är som att beröva jorden solen.


* Den får inte några vänner som är rädd för att skaffa sig ovänner.


* Den sanne vännen visar sig i nödens stund.


* Den som vill ha en felfri vän, förblir ensam.



* Den vanligaste förfalskningen - att förfalska sig själv.


* Den värsta ensamheten är att helt sakna sann vänskap.


* Det enda sättet att ta reda på om en person är till att lita på, är genom att lita på honom.


* Det finns inga främlingar, bara vänner vi inte känner.


DAGENS MÅSTE: se det jag har o inte det jag saknar..


 


3 Tjejer som betytt så mycket för mig blir den luft jag vart för dem. Kan inte vara arg på dom, ja visste ju hela tiden att det inte va riktig vänskap, men så e det när man har vart självplågare! Men no more!


SÅ HA ETT BRA LIV!!


 


Tystnaden talar för sig själv,, men kanske de bara e jag som ska bjuda till. Som om de bara e era Stora hjärtan som bjudit som om eran vardag vart viktigare en min. Men det e bra att veta så jag inte slösar mer tid, ty min e dyrbar och inte hur lång som helst. Vågskålarna vägde ojämt men med andra hjärtan balanserar den rakt. Jag dömmer inte era val, jag dömmer inte erat liv eller era vänner. Men jag dömmer er kyla, er elakhet och er ytlighet som tydligen gjort er till is.


 


Jag gjorde dig ingenting,, du gjorde mig allting..

Hoppas du under alla dessa år tyckt det va värt det!?

Oavsett va som har hänt va jag din vän även fast du typ "låg" i min säng! Konstigt att man tror samma igen,,konstigt om man väntar på sveken? Men så e det väll när man ska bibehålla sitt då skär man vänners hjärtan med ett snitt. Tillskillnad från dig älskade jag på riktigt,, men för dig fanns de tydligen annat som va viktigt.

Men jag ska inte dömma utan gå vidare

o jag ska inte sjunka så lågt o skapa mer lidande..




Presentation


Livet kan liknas ett spindelnät där varje handling du gör skapar vibrationer i varje ände av trådarna de gäller att vibrera rätt energier för det du ger får du tillbaka x 3
::BlesseD BeeE::




Reklam

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Snacka på...


Ovido - Quiz & Flashcards