De-LunA

Alla inlägg den 10 mars 2010

Av Sanna Matzols - 10 mars 2010 23:08

 

Av Sanna Matzols - 10 mars 2010 22:14

D jag har... och e tacksam för mina älsklingar!   Vilket enormt stöd, vilken värme och gränslös kärlek!

Tack för det!

Av Sanna Matzols - 10 mars 2010 20:10

Ja,, jag har mycket kläder...Mycket kläder!

Så nu har jag i allafall fått med mig 2 av dom hit till Stockholm men dessa 2 ska

få plats just nu i ett litet skåp! hahaha tycka in modellen!

  I sinom tid kommer det att lösa sig...


   


Men som älskade Lina sa: man får inte va kräsen när man bor i Stockholm!

Ty detta e dock en tillfällig lösning.. då typ hela kläkammaren kommer bli min!

Snart ska vi piffa upp den såå den passar till massor förvaring.

D e inte illa att ha en Walk in i en liten lägenhet  

För jag lär ju i nästa lasset ta ner rästen av min skosamling!!


Andra praktiska lösningar.


STORA LEKLÅDOR! Egen design- får undan massor!

Jag älskar att sy,, men tills alla mina saker kommer på plats.. får jag nöjja mig med mitt lilla Syhus!! Så cute!  

Av Sanna Matzols - 10 mars 2010 17:24


Om du tror dig veta den rätta vägen låvar jag att den plötsligt svänger, de utan varning eller skylt. Precis när du tror dig hittat rätt märker du plötsligt hur fel det blev, 2 delar som slåss mot varandra iställe för att bli till 1.


 


Den mörka delen av mig vill inte försvinna och den ljusa vill inte vinna!

Känns som om jag kämpar imot mig själv men endå för mig själv, men kampen e olidlig när glädjen plötsligt går över till ilska som att knäppa med fingrarana.


Vem är jag, vem va jag och vem ska jag bli?


Driver mellan godhet och galenskap där kampen inte har nått slut, där hoppet blir till maktlöshet.

Funderingar förvandlas till grubbel är jag mig själv eller är jag trubbel? Vad ska jag göra nu senare och framöver,, snälla kan nån ta över?!

Varför blev jag den jag blev, varför blev jag sökande tvivlande och skev?


Vad är det i mig som e det goda, vad är det i mig som är det galna.... vilket som eller tvärt om?

Jag trodde jag hade hittat den rätta vägen,, trodde jag hade gjort rätt..

Men resultatet av det goda har jag inte sett!!


 

Av Sanna Matzols - 10 mars 2010 16:48

 


Snart blir d att bege sig sig till Gotland för att träffa pappa o farmor.

Det var typ 20 år sen jag såg dom,, så nerverna e upp och ner!

Tänker på han ganska ofta nu... undrar över allt som hänt.. e jag lik han,,va han har haft för sig,, om han e som jag minns han,, å om han blivit gubbe !? Ja menar han har ju ett par år på nacken...

 

Kändes skumt att för första gången i sitt liv få skriva pappa i sin mobil,, känns skumt varenda gång han ringer..så mycket blandade känslor!

Tänk att jag har en pappa! hahaha känns åsså skumt ty jag har

ju inte haft nån igentligen!

Av Sanna Matzols - 10 mars 2010 16:40


Dansar runt i köket och lagar mat.. Solen gör mig sååå glad!!


Av Sanna Matzols - 10 mars 2010 15:01

Fick veta att det va OK med mormor för ett tag sen, Phu,, jobbigt de där!

Hon e min akilles häl hon!

Å va jag älskar henne!


  

ÅÅÅ solen skiner!

Så jag och Thomas har haft en mysdag me go lunch och promenad på Drottninggatan. Skönt att se nå nytt,, inte samma gamla gata med samma gamla människor D enda som kändes bekant va en farbror med dragspel o en å annan affär da. Jag kan inte fatta att jag inte gjorde detta för länge sedan då jag blir så inspirerad och älskar mitt nya lugn! Här kan jag skapa förverkliga och starta mina projekt jag drömt om,, det finns så mycket utrymme.

Men de håller jag för mig själv ett tag men sen ska jag bjuda på projekten här i bloggen ska ni se!


Drottninggatan.... 



Underbart för nu e våren här, livslusten kickar igång AB!


¡åp nu llåɥ ʇʇäɹ ʇå ƃis ɹǝpuäʌ ɯop ǝʞsuɐʞ ɹǝu ɥɔo ddn ɹä ɹǝuoɯɹoɥ ɐuiɯ ɯosɹǝʇɟǝ


 

Man kan ju inget annat en att älska denna stad!



Projektet Hemma fix går framåt, dock sakta!

Idag skulle vi gå och handla lite tillbehör som vi behöver till hyllorna i gaderoben, men vi hade då glömt att räkna hur många hyllplan vi hade så det blev å gå hem utan nå tillbehör! Haha... Å frågan e om nån av oss minns va det skulle tänkas kosta, för det gör inte jag i allafall! Så de e till o va tomhänt åt båda hållen, hihihi!

Av Sanna Matzols - 10 mars 2010 10:45

Så nu påstår dom på Expressen att rödvin e bra för kvinnors vikt???

Presentation


Livet kan liknas ett spindelnät där varje handling du gör skapar vibrationer i varje ände av trådarna de gäller att vibrera rätt energier för det du ger får du tillbaka x 3
::BlesseD BeeE::




Reklam

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Snacka på...


Ovido - Quiz & Flashcards