De-LunA

Alla inlägg den 27 mars 2010

Av Sanna Matzols - 27 mars 2010 22:10

Ibland bara biter det sig fast, en idè .... en skum inbillnig eller ens uppfattning!

Tillit är inte min starka sida ,,, men jag har ju lovat mig själv att lita till min magkänsla men det är jobbigt när misstänksamheten tar över!



 



:::::::: !!JusT NågoT GeR MiG DåligA VibbaR!! ::::::::


Men det e ju så att min egen misstänksamhet kommer ur min osäkerhet!

Av Sanna Matzols - 27 mars 2010 18:36


Att med små medel skapa pyjamas-stämning!


Så är läget just nu,, sockor,, myskläder, ljus o soft musik  

Jag bara går omkring och känner mig ::::HeL NöjD ::::


Väcktes av mina söta ::KidS:: som bjöd mig FrullE på sängen och man kan ju knappast vakna på ett skönare sätt!! Men jag måste erkänna att det kändes som om nån hela natten hade !setat på mitt huvud och skitit i min mun! Lite bakis va jag men det va bara att äta den växande mackan för att sen kravla sig upp mot kaffebryggarn och värktabletterna!

Allt har gott VäldigT segt sen,, kändes som att en dusch och kläder tog flera timmar och nu e det plötsligt kväll!?!

Men jag får ju vara smart så jag har Nu satt mina trollungar i::: BarnarbetE ::::

dvs dom hackar alla grönsaker till taco`sen!

Men som Ozzy sa till mig nyss:

- Jag gör det där jag så du kan vila lite!

Va vilken fin ::SoN:: man har!

Av Sanna Matzols - 27 mars 2010 12:55

:::I Like 2 Dream:::


De flesta människor lever som sömngångare, kluvna mellan önskan och fruktan av att vakna. Då kan det vara bra att stanna upp ett ögonblick för emellanåt kan vara den enda möjligheten att orka gå vidare mot sin framtid och den framtiden jag är intresserad av - eftersom att jag kommer tillbringa resten av mitt liv där.


DAGENS LÅT:



DAGENS VISDOMSORD:


Musik är världens språk, om den inte fanns Vem skulle då föra människors talan



DAGENS MÅSTE:


bara va

Av Sanna Matzols - 27 mars 2010 01:03

Framtiden!

En "flummig" tanke...


Programet Facebook utvecklar en virituell mötesplats där man har en Egen stad-rike (uppbyggt på liknade spel som farmville el Sims) med sina Face-vänner i (så klart valfria=dvs vid passande tillfälle/syfte. Där kan du mötas, festa osv- ja tillslut leva i det systemet. Människans maktlöshet och beroende kommer så klart fängsla människor i denna Nya värld och så småningom somnar människan för att tillslut bli ett med maskinen!
Människan fördjupar, förkovrar och slutligen kokongar sig!
Genom magnetiska fält runt jorden dör aldrig minnet.
Ett minne vi just nu samlar i en gemensam hjärna- google
ute på internet!
Kanske var vi från början maskinliknande energier som slutligen förgörde sig själva för att sedan få nytt liv som en annan skepnad
för att i sin tur så småning om förgöra oss åter.
likt dinosarierna som är energi för oss kanske vi blir energi för nått annat...


 


Som Energi borde människan inte frukta det som kommas skall, ty vi kommer kanske med exempelvis datorns hjälp kunna få vår själ/tanke att fortsätta leva även om kroppen inte längre finns kvar. Kanske kommer det vara ett nytt sätt att leva eller ett sätt att överleva.

Livet kan ju ses som ett tv-spel med sina banor, poäng och utveckling för att komma vidare. Du väljer ju hur du ska vara och vad ditt liv ska innehålla så varför inte välja i vilken form du ska kunna leva kvar för evigt?!


Plötsligt känns livet mindre kompliserat, ty jag som energi kommer alltid finnas kvar,, det gäller bara att få med sig ett klart minne i reinkarnationens cykel så man slipper göra om vissa saker igen.

Å någon gång i cyklen kanske jag får vara med om att uppleva då vi uppsluts i cyber space....


Go natt o dröm sött!

Av Sanna Matzols - 27 mars 2010 00:10

Människans påhittighet värkar inte finna nå gränser och visst kan man förstå att "terrorister" världen över måste effektivisera sina vapen också, men min första reaktion var i humorns anda då jag sittandes på tunnelbanan med dagens Metro fick rätt roliga bilder i huvudet!

Plötsligt såg jag män av "viktig" position i långa rader som skulle bli lätta offer för dessa ladys me stora bomber som är finansierade av terrorister för att ge ett paket av lust o njutning som kommer bjuda på en jävla smäll!

Att operera in silikonbröst som innehåller en bomb tyckte jag va fiffigt!! hihihi


  


Det kunde även göras i rumpan och andra delar i kroppen, dock inte lika effektivt men kan absolut spränga ett plan, bilar el liknade... GALET!


Presentation


Livet kan liknas ett spindelnät där varje handling du gör skapar vibrationer i varje ände av trådarna de gäller att vibrera rätt energier för det du ger får du tillbaka x 3
::BlesseD BeeE::




Reklam

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Snacka på...


Ovido - Quiz & Flashcards