De-LunA

Alla inlägg den 11 mars 2010

Av Sanna Matzols - 11 mars 2010 23:55

   


Mitt hår har blivit så sjukt slitet så visst grät jag när stora barret va borta, men nu kommer det bli fan så mycket bättre! Här del 1 o observera att det ej e i ordninggjort! Men eftersom mitt hår "blöder" ska jag vänta ett par dagar innan jag lägger i fler och längre slingor.... inte bra att gör så mot sitt hår men det e ju bara hår,,, sen lite ståut naglar som plåster på såret!!

Av Sanna Matzols - 11 mars 2010 23:06

Jag fattar inte hysterin, att bli blockad på Face E det hela världen? Det kan ju finnas tusen anledningar till varför så det behöver ju inte va personligt!

Nu e det ju så att gungeltrumman bankar igen... å kom igen tjejer ni har väll vänner så ni klarar er!? Att gamla knull inte vill el ska ha kontakt e väll inte så konstigt!?

Speciellt om man inte kan STÅ för det! Hahahahaha!

Då förstår jag om det blir personligt!

Jag tar det inte personligt, men å andra sidan har jag inte knullat förbjuden frukt

allt för ofta och har jag det så kan jag ju stå för det i allafall!

  

Fick snabbt besök idag,, men hon har ju allafall vett att hålla

sig på sin kant!

Så jag kunde sitta i godan ro utan besvär!

Kanske hade jag fel och lyssnade på Alldeles för mycket Gnäll!

Men det är väll syskonkärlekens baksida!

Synd att man e såå dum och kliver i!

Av Sanna Matzols - 11 mars 2010 22:18

 

Så var ennu en natt till endo! En solstråledag trots att förmiddan va utan sol här!

Men humöret va som en sommardröm idag utan smärta i kroppen åsså...

Det kryper sig på men nu har jag bestämt mig för att låssas som ingenting om jag så ska tejpa mina mungipor de jobbiga dagarna! Så nu har jag lokaliserat rullarna och har dom till hands om morgondagen blir smärtsam.




FATTAR INTE VILKEN RUBBAD KROPP....


Även om jag vaknar tidigt på morgonen blir jag inte trött på kvällen, visseligen har jag lyckats skjuta tillbax tiden något från 4-5 på morgonen till 1-2 men de här e ju helt sjukt. Inte ens under tiden med droger har jag orkat va vaken så här mycket.. Ja menar, visst har jag hört att gamla behöver sova mindre men så jävla gammal e jag inte! Men hormonerna spelar mig tydligen ett riktigt spratt så jag undrar hur det kommer bli när jag blir frisk? Sova i flera månader kanske!

Men en då så e jag trött på dagarna under ytan, anfådd, bara knatar på, svårt med konsentrationen men det e väll kanske så det blir da,

som om kroppen går på tomgång!

Av Sanna Matzols - 11 mars 2010 17:57

 

Av Sanna Matzols - 11 mars 2010 16:30

Jag är verkligen kass med mitt tålamod va det gäller Matte.


  


Då kan ni bara tänkar er hur det e för mig att hjälpa min son med Matte   

AAAAA och så blev det idag då far och dotter sticker till gallerian för att kolla på Lets Dans då Molly Sanden (Emmas idol)

Jag får panik,,, kan inte förklara,, blir ju bara knepigt och jag blit irriterad då jag inte blir förstådd.. Så nån småskolelärare SKA jag fan inte bli!

  

Presentation


Livet kan liknas ett spindelnät där varje handling du gör skapar vibrationer i varje ände av trådarna de gäller att vibrera rätt energier för det du ger får du tillbaka x 3
::BlesseD BeeE::




Reklam

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Snacka på...


Ovido - Quiz & Flashcards