De-LunA

Alla inlägg den 4 mars 2010

Av Sanna Matzols - 4 mars 2010 23:06

    Jag försöker göra gott och jag försöker leva gott!

Jag har kämpat för godhet och jag har trott på människan!

Jag har försökt tänka längre och jag har försökt se till handlingen och dess resultat!


Men hur jag en vrider och vänder på mitt liv, mina handlingar och min godhet blir sällan resultatet de jag hoppats på. Jag inser hur mycket jag har förspillt av min dyrbara tid på människor som inte givit mig mycket tillbaka. Å visst gör det ont att inse min ensamhet, visst gör det ont att erkänna mitt nedelag men heldre det än att leva i en drömvärld.


 


Inte 1 minut till av mitt liv ska jag förspilla och inte tänker jag gråta för dem som gör mig förspilld.

Ty det är inte min förlust!


Inte 1 dag av mitt liv ska jag kasta på nått jag inte vill göra inte ska jag heller sakna andras icke göra.

Ty det är valfritt!


Inte 1 år till av mitt liv ska jag bara låta rinna ur mina händer, för man lever bara 1 gång.

Åden gången kommer aldrig oss åter!


 


Om nån tyckte jag va en Bitch förr så håll er undan nu,

för i en egosentrisk värld överlever man tydligen bara om

man är egosentrisk!


Av Sanna Matzols - 4 mars 2010 22:30

 

Där ska vi springa nakna o skuta runt som 2 avatarer!

Av Sanna Matzols - 4 mars 2010 21:38

Nog för att man kan förvänta sig de mesta på nätet,, men va fan.. hahaha

ja vet inte hur ja ska tolka detta!! Detta hitta jag när jag leta efter mina topp 5 vanliga leksaker, suck! Ska man bli förvånad!? Joooo  


hum,, detta va de mest skumma ja sett! Blir lite rädd faktiskt!!

 


ok, kanske mer normalt,, men så bred?

 


om man e många?

 


Ja det e tur att man kan se sig som normal i allafall!

Av Sanna Matzols - 4 mars 2010 21:27

     

Av Sanna Matzols - 4 mars 2010 20:09

Stilig, diskret, mångfalld el bara enkel njutning.. Så har det kommit nå nytt?


Tror på fan att de första ja får se e en Fitt-termos!   blir 1:a bara för att!


NR:1

  Vilken skapelse...undra om det finns kuk på burk?!



NR:2


 


Butterfly! Fladdrar vibbrerar i ett ex antal nivåer, likt Rabbit fast med många fler varitioner..



NR:3

 

Klittan,,, nått man kan använda både här o där!

partyprylar.com




NR 4

 

FULL POTT I AFTONBLADETS STORA TEST I FEBRUARI 2010! En riktig vinnare! Auto Rabbiten är 19cm lång, multispeed och vattentät, samt tillverkad i mjuk eftalatfritt jellymaterial.

lustshopen.se



NR:5

 

Härligt böjlig penisformad dildo med kraftig skaft för ett säkert användande. Den smala formen lämpar sig både för nybörjaren och den som inte gillar stora tjocka saker.

intimleksaker.com

sex
Av Sanna Matzols - 4 mars 2010 18:44

 Jag älskar New York, älskar modet där och dess frihet som staden bjuder på!

Vill därför fortsätta visa modet för våren o sommaren 2010!


   klättra klättra, nu börjar människor leva-

Ekomoniska krisen börjar trötta ut människor, kanske dom väljer att leva i "Bubblor", el är det den kommande våren, kanske vändningen märks på kontot va vet jag?


Men nu shoppar folk åter, till bankens fördel! Så varför inte dyka i Mer mode.. Dräkten som jag ville införskaffa men inte gjorde va en stor miss för vill man va stilren är det Den som gäller..

Enfärgat, randigt el mörkt funkar bra, men ska man va på topp e det de de ljusa flerfärgade kostym modet som gäller..


 

Min favvo!!  


Lager på lager!!

Sjalkofta me bälte el klänning på klänning, välj själv.

Leggins håller i vår med, Gärna "glattiga" el TOTALA motsatts till övriga kläder.

Att matcha färger eller mönster är långt ifrån nödvändighet utan det är ett ypperligt tillfälle att blanda allt från garberoben, eller mammas garderob!


 


Som ni vet är ju skor min hobby mitt liv,, ja mitt allt!

Och skomodet har ju nått sina glansdagar.. det finns ju nästan inget som är förbjudet.... alla klackar alla modeller. ( Bortsätt från dessa jävla "Foppa" tofflor som förmörkar vår vardag och vår! ) Så kasta dom och dra i stället fram era gamla kork platåskor o traska omkring i, det är mer passande en gummiklumpar med hål i!

Av Sanna Matzols - 4 mars 2010 17:20


Så va det dax att uppna andra bloggen da!!

Men ni får hålla till godo tills ja kommer hem!



Men de kommer inte bli en besvikelse vill ja lova!

Hade den igång bra länge,, dock inofficiell..men nu kommer ja bjuda på

den med. Kan ju behövas så de finns nått att babbla om!

  





 


     

Av Sanna Matzols - 4 mars 2010 16:51

Så skönt att inse att denna Håla "nästan" bara e en Håla..

Här finns inget, här kan man göra inget o här kan man bli: inget!! Jag har mitt liv o min framtid i Stockholm o jag kommer lyckas med det jag drömmer om!


Så skvallerbloggen kommer dö innan den föds,,hahaha de finns inget att skriva om här ju  


Folk som inte har ett liv utan måste snylta på andras!! hahaha!


 


Nu fick jag mail som jag gilla....Glamlivet here I come!!


Man kan fixa de mesta men ett nice face e svårare som han skrev,,,  Skojjit värre, men jag myser. Så nu ska jag kavla upp armarna o jobba som ett djur! Eller hur!!!

Så jobbigt!

 



Presentation


Livet kan liknas ett spindelnät där varje handling du gör skapar vibrationer i varje ände av trådarna de gäller att vibrera rätt energier för det du ger får du tillbaka x 3
::BlesseD BeeE::




Reklam

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Snacka på...


Ovido - Quiz & Flashcards