De-LunA

Alla inlägg den 4 mars 2010

Av Sanna Matzols - 4 mars 2010 16:40

Hahahaha att fortsätta spela ett spel e ju bara patetiskt!

Att du vågar chansa,, som om du skulle vara smartare en andra? Som om du skulle vara bättre en andra? hahahahaha



Av Sanna Matzols - 4 mars 2010 15:59

Underbar dag, med promenad i solen.

Det va så skönt att få lite kyla o sol i ansiktet och det fick mig på bra humör.  Så nu dansar jag runt!


Synd bara att allt inte kan vara 100% men energitjuvar blir man aldrig av med. Fast det man blir av med av den ena får man av den andra!! Och det fick jag!!


Mer Lennie besök och inte nog med det....Gudfar Fredrik va åsså med! Vacker som ett troll  


Så nu e grabbarna på skate i B-länge och här har tyssnaden infunnit sig. Harmoni kallas det! Det e nog första gången denna vecka som den infinner sig! Men allt har sin tid o det e det värt när bitarna faller på plats! 

 

Av Sanna Matzols - 4 mars 2010 14:20


Som om jag bad om din uppmärksamhet, som om jag hade nå problem med dig! Det verkar vara tvärt om, som om du har en pinne i röven! Men det e väll så när man gör saker som man inte vill, när man lever i det man igentligen inte står ut med. Trodde du va tuff och stark, men nu ser jag hur svag du är! Å du som alltid vart min förebild och nu ser jag hur du trasas sönder. Skärp dig!!


 

Att man gör illa människor för att man själv lider, att man gör illa människor för att man e feg och i stället för att fejsa sina monster skapar man dem!

Hur kan man vilja ställa D sina i mot varandra för att man själv inte vill vara ärlig?!


Jag må vara en idiot ibland, jag må ha vart otrogen-flera gånger, ja må ha svikit mina vänner men jag kan i allafall stå för det.

Jag har manipulerat,ljugit knarkat och vart en apa.. men jag vill göra bättre o för att de ska va möjligt måste man lägga av med allt de där!


Jag vågar lämna det jag inte vill ha istället för att vänta på att nån annan ska fixa det!

Jag vågar erkänna mina fel och jag skyller inte ifrån mig på alla andra! 


 

Skärp dig för fan, du har klarat dig länge med ditt spel.

Men jag bryr mig om dig o D dina därför tänker jag inte spela med! Kunskap e makt, makt e frihet,,haka på da!!

Av Sanna Matzols - 4 mars 2010 11:09

Fy fan,,, jag har blivit bortskämd av tillgängligheten i Stockholm. Va fan,, bygg en affär i närheten el varför inte i ett bostadsområde!!

Nu blir jag förbannad igen,, måste gå till Konsum o handla cigg! Tur att de e fint väder i allafall så man har det att se ifram i mot!



DAGENS LÅT:



DAGENS VISDOMSORD:


Förbjuden frukt smakar alltid godast


DAGENS MÅSTE: gå till jävla konsum....

Av Sanna Matzols - 4 mars 2010 10:39

Ho ho där ute! Hoppas ni har vilat era skallar och behagliga ansikten!?


Sitter o chillar här på berget och letar ny musik,, men blir bara frustrerad ty de pumpas ut massor skit ju så här sitter jag och säger snälla till youtube leverera lite till mamy da!!


Så idag verkar det inte bli nån bra dagens låt! BRB!

Av Sanna Matzols - 4 mars 2010 00:38


Lika go som mig,, lika mörk som mig.

Lika kärleksfull, lika grym, lika het o lika våt!

Älskar dig baby!!!

Av Sanna Matzols - 4 mars 2010 00:23


Kärlek gör ont, ont men e såå underbart!


Presentation


Livet kan liknas ett spindelnät där varje handling du gör skapar vibrationer i varje ände av trådarna de gäller att vibrera rätt energier för det du ger får du tillbaka x 3
::BlesseD BeeE::




Reklam

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Snacka på...


Ovido - Quiz & Flashcards