De-LunA

Alla inlägg den 6 mars 2010

Av Sanna Matzols - 6 mars 2010 23:54

Anneli och Daniel ni e ju gudafolk med stora hjärtan o gymma krafter!!

Jaa e tacksam för att jag har er!! Å jag älskar er glöm aldrig de!!


  Min lilla häxa,, vi kan flyga vi! Ibland i mörker men ljuset kommer åter!


 

Sessor på vift!


  Fan va du kan,,, du kan en hel del! Jag e stolt över dig, för de e inte många som står ut som du. Glöm inte att du e bäst!


  Data på fritiden! Jo tack! Ja Älskar Dig!


 

Av Sanna Matzols - 6 mars 2010 23:31

 


Trött, kladdig o helt slut men Ja e hemma igen!

Det kändes som denna resa aldrig skulle ta slut!

På stationen i Falun blev starten att tåget va försenat. Halloooo va e problemet.

Ja ja vädret,, men va fan har det me att de platser vi hade bokat inte fanns att göra? Eller va har det att göra me de tåget vi skulle byta till i B-länge "som invänta oss" Inte ens hade kommit? Å slutligen va hade det me att vi hade en otrevlig va d nu va gubbe på tåget som inte kunde va trevlig i vårt möte,, men va så mikrofon kåt att han nästan sjöng i den i fem minuter. Bäst av allt va att när vi rulla in i B-länge sjöng han dessutom att vi va framme i Falun! Hahahaha!

Kanske det hade att göra med bolagskassen han bar på!?


När man sen kommit till ro va det dax för nästa SJ-stjärna.

Bruden va så vecka att hon uggla i micken om att bistron stängde om 20 min.. dvs kl 12.20 o så sa hon: jag upprepar 12.20 stänger bistron!

Hallooooo kl va ju för fan efter 8 på kvällen.

Man kan ju undra va de va me SJ,s personal.

Av Sanna Matzols - 6 mars 2010 01:32

Min älskling är inte som alla andra,,


han är mer en alla andra!


Tack för att du finns i mitt liv! Jag älskar dig!  

Av Sanna Matzols - 6 mars 2010 01:03


Min familj sover sen länge o jag ska göra lika så nu!

Känner mig tacksam för livet o familjen så bara för idag ska jag njuta av dom!

Natti Natti o Blessed Be!

Av Sanna Matzols - 6 mars 2010 01:00


Till å me ja vågade!!

Av Sanna Matzols - 6 mars 2010 00:43

  Ränsar ur bland kort,, så ville bjuda på lite bara!!

Presentation


Livet kan liknas ett spindelnät där varje handling du gör skapar vibrationer i varje ände av trådarna de gäller att vibrera rätt energier för det du ger får du tillbaka x 3
::BlesseD BeeE::




Reklam

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Snacka på...


Ovido - Quiz & Flashcards