De-LunA

Alla inlägg den 29 mars 2010

Av Sanna Matzols - 29 mars 2010 22:00

Idag har dagen inte vart mycket till dag för plötsligt var det kväll!


     sovit som en gris....vakna inte för en fyra    


!!BrA StarT!!


   :::: SyndigA VeckaN ::::    


Så nu när jag e på G vill alla sova, fast å andra sidan E jag inte så sugen på att hitta på nånting just nu.. Jag har nämligen :: SnöaT FasT i Farm villE :: på facebook! Här om kvällen satt jag maniskt o flytta runt alla dessa små prylar fram o tillbax så att jag mer el mindre vart tvingad att gå å sova!! Men det e soft

och man hör inte sitt huvuds tusen måsten då, ibland behövs nått att stänga av med!


:::: DAGENS LÅT ::::



:::: DAGENS VISDOMSORD ::::


  Att sitta o glo ger själen ro    



 


:::: DAGENS MÅSTE ::::


  ::: SyndA :::

  ::::  LatA MassA  ,,,  KnarkA FarmvillE  ,,,  SofT MusiK ::::    


Presentation


Livet kan liknas ett spindelnät där varje handling du gör skapar vibrationer i varje ände av trådarna de gäller att vibrera rätt energier för det du ger får du tillbaka x 3
::BlesseD BeeE::




Reklam

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Snacka på...


Ovido - Quiz & Flashcards