De-LunA

Alla inlägg den 24 mars 2010

Av Sanna Matzols - 24 mars 2010 22:29

Jag har lust att dräpa min tandläkare.....

Börjar faktiskt önska att han ska lida lika mycket som jag har gjort i Typ 10 år!

Då förstår ni att jag har tandvärk va!?

Å så e det,,, Visdomstanden e boven (glöm inte den där jävla T-läkarn)

Jaha tänker ni- vem har inte lidit av den!

Men då e det faktiskt i allafall mer synd om mig!

Jag hade tandställning i 4 år för jag bl hade snett bett, jätte bra o jätte fint blev det. Problemet är bara att nu ser mitt bett helt annorlunda ut och min tandrad är flyttad ca 2 cm in mot tungan! Å visdomstandjäveln vill så klart komma efter gammla käkraden vilket betyder ca 3-4cm från tungan, dessutom får den inte plats alls på grund av mitt nya bett!


Å jag har bett dom att ta bort den!

Svaret blev: Det e nått vi gärna inte gör längre, så vi avvaktar. Dessutom e det ju bra att ha en tand till å tugga med! ( med ett leende på läpparna )


Idiot.... hur fan ska jag kunna tugga me nått som typ sitter i kinden??

Mina andra tänder funkar fint,, men då har förslaget blivit att dra ut en av dom andra friska tänderna för att den skit tanden ska få plats?

Hallåååå!!???? Den e nog pajj efter alla dessa år och fickor som öppnas o stängs så gör jag så har ja ju inga tänder att tugga me! Idiot!

Så i morse när jag vakna kunde jag inte ens gapa, men de gjorde jag en då hehehe! Snacka om knaster, å nu ser jag lite mer av tanden.. o de ser ju kanon ut

not! Den andra halvan som ligger under e snart död.Annars kommer ja se till att den gör d snart!

Så då kan man fråga sig om jag får ta bort den då?!


Men nu ska jag försöka sussa!

Natti Natti

Av Sanna Matzols - 24 mars 2010 19:26


http://www.expressen.se/Nyheter/1.1928935/mats-alm-skamtade-om-att-doda-sin-sambo-linda-chen


 


Undra vad det var som gick så fel? Vad det helt oväntat eller kände hon det på sig, vad snurra i hennes huvud och undra om hennes kamp blev lång?

Jag kände henne inte, kanske träffa henne nån gång på hennes jobb, delade samma gator som henne och enligt statistiken visste jag ju att nån som hon fanns där i våran stad! Det är någonting men Lindas öde som får mig att känna för henne Så starkt, det är någonting som får mig att tänka mycket på detta och det är något som får mig att förakta honom tills jag mår illa. Men då jag såg hans första intervju

i Efterlyst fylldes hela min kropp av en känsla att det var Fel för hans beteende var så skiftande, hans ord så tränade och hans ursäktande över sin sorg så uppenbart..ty ingen ursäktar sin sorg när nått sånt händer!!

Stackars kvinna som blivit drabbad av nått så sjukt och förbjudet och framför allt stackars henne son och familj som måste leva med denna sorg för resten av sitt liv.

All kärlek till er!  


Av Sanna Matzols - 24 mars 2010 19:08

http://www.expressen.se/Nyheter/1.1929471/sahara-varme-pa-vag-in-over-sverige


Nu kommer värmen sägs D!

Åååå va jag längtar så man kan ligga o glassa i solen och värma upp mina trötta stela leder! D e ju nått man e bäst på sen man under flera år bara legat på filten medans alla andra har plaskat i vattnet. Hoppas att D blir mer bada av denna sommar i allafall!

Av Sanna Matzols - 24 mars 2010 15:36


Visst gör man ibland komstiga val som kan kosta så mycket.

Ibland väljer man den rätta, ibland den som visades vara så fel, men varför inte försöka ge det man själv skulle önskas få? Att bygga vänskap är en sattsning som kan ge högta vinsten eller en tung förlust, men om man slutar att sattsa och inte vågar visa sitt inre förlorar man Bara!


Vill bara säga till mina älskade vänner att utan er är jag ingenting. De dagar jag känner mig svag ger ni mig styrka, ni lär mig massor och får mig att bara vilja älska mer!

Tack för det!!




Av Sanna Matzols - 24 mars 2010 15:00

Frihet smakar som bäst när det e fest!

I solens varma sken och rörelse och tramp i mina ben!

Då dagar kommer när man känner sig fast,

e det bara att drömma sig i väg på sin kvast!

För me den positiva tankens kraft,

kan du få allt du Aldrig har haft!

Prova att titta åt ett annat håll en du gjort förr,

då kommer du hitta frihetens magiska dörr!


                                      


DAGENS LÅT:


Till mina älskade vänner, även dom ja inte ens känner!



DAGENS VISDOMSORD:


Det som ger den störsa visdomen och som är den stösta gåvan är barnet!


DAGENS MÅSTE:


Leva dagen som om det vore den sista

Presentation


Livet kan liknas ett spindelnät där varje handling du gör skapar vibrationer i varje ände av trådarna de gäller att vibrera rätt energier för det du ger får du tillbaka x 3
::BlesseD BeeE::




Reklam

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Snacka på...


Ovido - Quiz & Flashcards