De-LunA

Alla inlägg den 18 mars 2010

Av Sanna Matzols - 18 mars 2010 23:33

   

Av Sanna Matzols - 18 mars 2010 22:56

Att tro på sig själv är inte alltid det lättaste.


 


Bekräftelser kan regna över en och jag inser att det jag ser är inte alltid de andra ser.. Min skeva syn på mig själv stör alla min områden i livet och jag kan inte ta imot allt jag får! Även om jag vet att jag ser bra ut speglar min osäkerhet i allafall igenom.. Jag vill inte bli avvisad,,jag avvisar. Jag vill inte bli beundrad,,jag vill bli bekräftad. Att Alla duger som dom är gäller bara mig vissa dagar, men nu går det mot bättre tider. Ty jag har gjort många förändringar och lämnat så mycket bakom mig och det skapar ett tomrum, men det rummet ska inte längre fyllas med skit utan bara massa kärlek till mig själv! För hur dårlig dag jag än kan ha ibland,, älskar jag alltid mig själv! Man måste kunna tvivla för att kunna tro och Jag tror på mig själv!

Av Sanna Matzols - 18 mars 2010 22:39


http://shop.himmelriket.se


Denna lilla sak kan man bara älska...även priset 449:-




En elegant designad läppstiftsvibrator. Liten och kompakt för att alltid kunna tas med. Mia laddas via USB vilket gör henne perfekt för den moderna kvinnan på språng, hon är alltid tillgänglig, vare sig under den där sega långflygningen eller när du behöver ett “break” under en stressig dag på jobbet. MIA har en lyxigt glansig yta, stark nog för att inte skadas när hon skakas omkring med allt annat i handväskan, dessutom hygienisk och lätt att hålla ren. Hennes fyra förprogrammerade pulseringsmönster ger dig full flexibilitet och maximal tillfredställelse. Mia är uppladdningsbar via USB och 2 timmars laddning ger 4 timmars användningstid. MIA levereras i en elegant presentask tillsammans med förlängningssladd för USB-laddning, sidenpåse, manual samt ett års LELO-garanti. Färg: Deep Rose Material: PC-ABS / silikon Yta: Glansig Storlek: 111 x 22 mm Vikt: 32 gram Batteri: Uppladdningsbart Li-ion 450 mAh, 3,7 V Laddning: 2 timmar Användningstid: upp till 1,5 h Standby: Upp till 90 dagar Frekvens:: 80 Hz Max ljudnivå: < 50 dB Kontroll: variabel – 4 lägen.

sex
Av Sanna Matzols - 18 mars 2010 22:23


     

http://www.jifashion4u.se


Dessa rosa små tårtor ska jag minsann pryda mina fozzingar me!

Av Sanna Matzols - 18 mars 2010 22:11

Dax att kolla in vårens/försommarens klänningar!

3 favvozar presenteras här... mycket fina till rätt pris!

Jag håller mig till mina neutrala färger trots riktlinjer..



http://www.bonprix.se



Denna får en att längta till sommarvärmen och glass!




Helt min grejj! Kan se mig själv i denna i vår!


 


Jag är ju svag för dessa armar....

Av Sanna Matzols - 18 mars 2010 17:39

Det gör mig verkligen lycklig,,,

nästan lika mycket som solen... 

 

Sen blir det packa av eftersom jag blir såå knepig av det.. Det tar ju sån tid!


 


Speciellt eftersom jag vill ha så många skor,, suck.. kanske blir det två väskor!

En med kläder och en me skor 

Av Sanna Matzols - 18 mars 2010 17:16

 


Jag hatar impulser,, sådant som kan förändra allt snabbt. Omprioriteringar i livet som tvingas fram, sjukdom och resor. Å så blir det nu.. Min mormor kommer ju inte hem i från sjukhuset så jag känner stressen att träffa henne, krama henne och bara va vid hennes sida en stund. Plötsligt slår det mig igen att ingen är förevigt och att Hon inte alltid kommer finnas!

Så i morgon åker jag!

Sen på lördag blir det mitt första möte på typ 20 år med min pappa och det är med blandade känslor men Såå nödvändigt. Jag behöver det för att komma vidare, för att förhoppningsvis känna nån slags befrielse! Men jag e rädd, jag vill inte bli osams.. vill inte visa mig svag... Jag undrar hur han kommer o va och betee sig?! Suck,, känner hur det bara kryper inom mig...

Av Sanna Matzols - 18 mars 2010 13:04

Det måste jag säga att jag e och inte skäms jag över det heller!

Gillar att diva,, gillar lättklätt och att bjuda på mig själv.

Att spöka ut sig, dansa på stången och leva rövare e min grejj helt enkelt! Kan man inte ha kul och bjuda på sig själv kommer man bli uttråkad,, hitta på dumheter o bli bitter!

Aldrig mer säger jag då...tänker leva varje dag som om de vore den sista o inte tänka på va alla andra ska tycka!!


 

Ett gammalt foto från Falun.

Syns vem som känner sig bekväm av oss 2! hahaha

Presentation


Livet kan liknas ett spindelnät där varje handling du gör skapar vibrationer i varje ände av trådarna de gäller att vibrera rätt energier för det du ger får du tillbaka x 3
::BlesseD BeeE::




Reklam

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Snacka på...


Ovido - Quiz & Flashcards