De-LunA

Alla inlägg den 20 mars 2010

Av Sanna Matzols - 20 mars 2010 21:27

En dag utan att höra din röst är en ensam dag. Även om du finns vid min sida en då saknar jag att höra ditt skratt klart ut i luften.. känna dina goa kramar och dela allt bra och dåligt! Suck nu känns det mer och mer,,

å jag önskar att ni var här!!

Vill disskutera men min Daniel, dansa och drömma med dig och lyssna på Alex kloka ord och roliga komentarer!


Ni fattas mig...ni fattas oss och vi älsar er förstås!


 

Av Sanna Matzols - 20 mars 2010 21:05

Sitter här o myser efter massa stojj med familjen!

    


En heldag i city med mysiga och roliga stunder... Vi har sprungit i affärer,, mest plojj och skojj ställen.. teaterapor som vi e, men även prinsar o prinsessor, gitarraffär,

leksaksaffär och godisbutik AB!!!


 


Buttrix blev ju en hit, vi va där i över en timme och det fanns så mycket fint att titta på! Och hem med oss fick vi stilettkam och figur ballonger som vi har lekt med bra länge här hemma!


 

Dom e underskattade måste jag säga,,

för vi fastna länge med att forma dessa ballonger till

giraffer( dock inte lyckat) hattar och annat bus..

Så nu e vi sega men njuter vidare av kvällen

med film och mys!!


   


Så nu vet jag 2 som e trötta och nöjda!

Av Sanna Matzols - 20 mars 2010 11:23

   

Såå äventyr blir det!

Hade tänkt att åka till mormor men jag har ingen lust då hon har besök av mamma, så jag väntar!

Istället ska jag ta min familj på äventyr här i storstaden, det finns ju så mycket dom vill se! Så idag blir det deras dag, Butrix, pirater, godis och massa skojj.




 


Man lever ju bara en gång så varför inte ha lite skojj!

Jag tänker i allafall ta vara på D mina

och inte se dem som en självklarhet!

Ty man har bara sina barn till låns....


 


Så vi syns på eftermiddagen!

Av Sanna Matzols - 20 mars 2010 10:43

Att vakna upp och känna sig besviken är ingen härlig upplevelse, som om någon slitit ur mig all kraft och glädje. Att vakna upp denna härliga morgon för att endå bara vilja sova vidare, men så kanske det känns när man än en gång fått smaka på moderns kärlekslösa hand. Stora ord följs sällan av goda gärningar, vilket jag dag tycker passar in. Hela dagen igår ekade alla goda ord och "visdom" i mitt huvud och jag insåg när kvällen närmade sig att det spelar ingen roll vad man får sagt till sig av kärlek för handlingarna kan slå sönder det på 2 sekunder.. Jag hade kanske inte brytt mig om det hade hänt 1 gång eller om det hade handlat om nått mindre viktigt, men det är svårt att vara förlåtande när man vet att det kommer hända igen. Och jag måste säga att det är en klassiker att vända på allt så att det plötsligt blev mitt fel, men det ligger i den mänskliga naturens principer att man "hatar" den man har tillfogat skada som Tacitus skrev. Å det är ju så sant ty om och om har jag fått be om ursäkt över saker jag inte ens gjort, men det är färdigt med det nu.. Jag börjar inse varför jag tar i mot skit från allt och alla,, D blir så och det är ju inte så konstigt när man ständigt tar i mot skit av sin egen mor som är för fin för att säga förlåt.


 


DAGENS LÅT:



DAGENS VISDOMSORD:


Det bästa sättet att hålla sitt ord är att inte ge det. Napoleon I


DAGENS MÅSTE:


Hitta dem som vill se mig klättra och inte falla

Presentation


Livet kan liknas ett spindelnät där varje handling du gör skapar vibrationer i varje ände av trådarna de gäller att vibrera rätt energier för det du ger får du tillbaka x 3
::BlesseD BeeE::




Reklam

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Snacka på...


Ovido - Quiz & Flashcards