De-LunA

Alla inlägg den 8 mars 2010

Av Sanna Matzols - 8 mars 2010 23:48

Heldre en fejkad image en ingen alls!!

Men fyyy... go natt!

Av Sanna Matzols - 8 mars 2010 21:49

Jag brukar inte vara allt för hård, men denna kvinna e inte vacker!

Va inte de då,,e inte det nu,, blää


   

Detta ska va när hon e ung? 

Av Sanna Matzols - 8 mars 2010 20:10

Mammamys,,, efter en dag full av skojj!

Hår o naglar dag,, sen har vi firat internationella kvinnodagen o Thomas Höra vattendroppar dagen... me go mat,,fika ljus o mys!


Men dagens bästa..... Hollywood fruar!

Tur att min favvo e kvar,, fast hon låter nedrökt o e allmänt susig...

Kanske därför jag gillar henne,, för jag e åsså susuig!



 


Sen ska det bli spännande o se dessa nya stjärnor!

De värkar ju heta o glammiga.

Men kan hålla med Fru Anka om att en av dem e misstäntk ung för att va 51 år?!

E det så svårt att stå för operationer? Det ska bli spännande vilket som!!




De nya är:

Namn: Lena Jolton Ålder: 50

Bor: Beverly Hills

Flicknamn: Tjellander

Hemstad: Halmstad


Namn: Päivi Hacker

Ålder: 51

Bor: Beverly Hills och Hollywood

Flicknamn: Halme

Hemstad: Västerås


Namn: Suzanne Saperstein

Ålder: 47 Bor: Holmby Hills

Flicknamn: Carlstrand

Hemort: Krylbo


  

Av Sanna Matzols - 8 mars 2010 15:32

Lunchade på mysig mongolisk resturang på Fridhemsplan medans solen trängse in genom fönstret,, för här e D vår nu!!

  

Sen va det dax för nästa uppdrag!!

Njutning i en låda hahahaha....

Efter en stunds dimmande bland utbud gott o blandat blev det favorit i repris!

Men denna ska vara hållbar! hihihi...


Så glöm inte det mina vänner,, Inget med plastkulor i ty D går sönder mycke lättare!  



Nu e det håret som gäller,, så vi hörs om ett par timmar!!!


sex
Av Sanna Matzols - 8 mars 2010 11:41

  ......Tillåter det.

Att bibehålla "sitt" kan i bland vara bekvämare en att förändras.

Men om man gör så förgörs man innuti!

Av Sanna Matzols - 8 mars 2010 11:11

 


Ibland kanske man inte vill se de man bär på inom sig men om man flyr det blir dimonerna starkare, det är bättre att möta sina mörka minnen för att sen låta smärtan läka!



DAGENS LÅT:


Till alla oss som har en egen Bob att kämpa mot i drömmarna..



DAGENS VISDOMSORD:


Det vackraste vi kan uppleva är det oförklarliga.


DAGENS MÅSTE:


Glömma nattens plågor o njuta av dagen..





Mår som en prinsessa fast jag har sovit dåligt,, med drömmar från helvettet.

Konstigt nog e det då jag vaknar upp och mår som bäst, men kanske behöver man möta mörkret i ens inre om natten för att få frid om dagen!?

  

Livet kanske inte alltid är rättvist men jag börjar inse att det är just D som gör mig till den jag är och att det gör mig otroligt stark! Kraften jag bär på är oövervinnerlig och visst kan man krossa mig för stunden men inte för alltid!


 


Jag fruktar inget längr,, inte ens döden.

Jag hatar inte längre,, inte ens mina "fiender"

Jag fegar inte längre, kanske bara lite va det gäller spöken.

Jag lider inte längre, inte ens av smärtan från mitt inre..

  


Det ena måste finnas för det andra och jag blev den jag är o e väldigt nöjd med det! Jag fick det jag fick och vet att det e mer som väntar, vilket jag me spänning ska möta!


Blessed Be!

Av Sanna Matzols - 8 mars 2010 00:41

 


Nu e det go natt!

Massa slit i morgon och viktiga prylar!

Men sen e det hårfix som gäller och det ska bli så skönt! Får se om jag hittar på nått nytt det beror på vad som erbjuds men det e ju svårt att släppa mitt gamla svarta! Tror det blir naglar me,, skulle behövas efter allt röjjande i gamla lägenheten.. Men njuta och chilla ska jag!


  Nya nya nya


   

Som ni ser mitt barr behöver piffas upp!


 


Moder Jord du stolta jag ber om ryggrad och kraft till den nya dagen.

  Moder Jord du heta, jag ber om glöden och lusten till den nya dagen.

  Moder Jord du ömma, jag ber om läkning och vila till min onda mage..

  Blessed Be och din vilja må va min..


 

Av Sanna Matzols - 8 mars 2010 00:35

  Inte kunde jag drömma om för 1 år sedan att jag skulle vara här jag e idag! Inte kunde jag tro att jag skulle ha sånt stöd av familj och vänner att jag skulle lyckas komma till den punkt att jag känner att jag lever mina drömmar. För första gången ser jag fram i mot hårt arbete och slit för att ta mig dit jag vill och nu kan inget stoppa mig! Ja lever!!

Jag vet va jag kan, jag vet va jag har och jag vet va jag e på väg,, nu finns det inget stopp!

Presentation


Livet kan liknas ett spindelnät där varje handling du gör skapar vibrationer i varje ände av trådarna de gäller att vibrera rätt energier för det du ger får du tillbaka x 3
::BlesseD BeeE::




Reklam

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Snacka på...


Ovido - Quiz & Flashcards