De-LunA

Alla inlägg den 11 mars 2010

Av Sanna Matzols - 11 mars 2010 14:12

Gillar bärbar dator,,man kan släpa den överallt!

Börjar bli en riktig nörd.

  

Men den e ju ett bra sällskap så varför inte!


HÅR...

Å det ska bli mycket! Kan behövas till min stora interligenta skalle...hahahaha

SÅ CHILL här... går de bra för mig..går de bra för alla!

Min vattendag går mindre bra..  för det blev ett glas vin innan hårfixet men

kan dom i Hollywood kan jag! Glam Glam...

Men nu åkte flarran fram med vatten... så jag kompenserar glaset.. hihihi!   


 

Av Sanna Matzols - 11 mars 2010 12:57

Fixerad eller bara fåfäng eller både och... 

   

Sån e jag och har alltid vart! Minns när jag va liten å längtade tills jag vart stor!


   


VARFÖR?

Jo....


 


 


 


För att jag skulle få spöka ut mig hur mycket jag vill!

Å de gör jag...massor!

Av Sanna Matzols - 11 mars 2010 10:50


Vill ha en hund, men jag vill inte ta hand om den.

Fan jag vet ju hur mycket jobb det är även om det ger mysiga stunder.

Sen hur förbannad blir jag inte över all hundpoop som ligger överallt, så det betyder att även jag måste plocka... bläää

Kul då när man vill ha stor hund.

stor hund=stor hög!

Va inne o kika på sidan här uppe och insåg att jag har ju massa lånehundar så det behövs inte nu!

Kanske Grytan-Trasan ska få en liten klänning!! hihihi!

Av Sanna Matzols - 11 mars 2010 10:45


Så trött på all musik,,,kanske jag ska göra egen istället!?

Hahahaha jo de e snyggt,, bli popstjärna när man e närmare 30.

Efter 5 år e man garanterat borta så ska jag göra musik e det föe att själv ha nått att lyssna på!

  

Vill ju inte slösa energi på onödiga projekt!

För allt jag gör e ju så nödvändigt...hahahaha

Av Sanna Matzols - 11 mars 2010 10:29


Idag ska jag ha en riktig vatten dag eftersom 60 procent av kroppen innehåller just vatten, har jag insett nu att i min finns kanske 30 kvar då jag nu för tiden bara hinkar kaffe, vin o läsk! Man mår inte riktigt bra av det så dax att rensa kroppen AB. Så nu ska kofinet bort, man vill ju inte va en skakig kärring!

När jag inser att mina 17 koppar om dagen e på G tillbaka känner jag mig som en böna hela jag.. å de e inte en läcker sådan!

Så idag ska 60 procent av det jag dricker va vatten!

Så vill jag dricka skit lär jag kompensera de med de dubbla.


VARFÖR?

1, huden läker bättre och får mer lyster.

2, att skölja tarmarna oss bajs doktorn vill man ju undvika

3, logiskt,,vi e vatten varelser

4, vill ju bränna fett o inte vett

5, för att vattnet smakar godis här nere!


Av Sanna Matzols - 11 mars 2010 09:44

Sex är som poker, har du en bra hand behöver du ingen partner. För jag vill lägga en poäng på vikten av att kunna knulla sig själ, för hur ska man annars veta vad man vill ha? Den som uppfann sex, hon visste verkligen vad hon gjorde.

Men det är skrämmande att veta att så många människor använder det till annat en va det är och ungdommar trasslar in sig i en "gryta" av att kontrolleras och förnedras..

Sex är det som tar minst tid av allt här i världen, och ändå ställer till med mest besvär. Visst tror jag på fri sexuallitet, visst tror jag på exmrementerande, men jag tror inte på den naiva inställningen eller snarare den "ingen" inställning som växer sig fram. Om man knullar olika partners helg efter helg kommer man aldrig till den sexuella trygghet som människor bygger tillsammans. Visst kan man vara fri i långa perioder men det behöver inte betyda att livet är som en evig frigång.


Kärlek handlar om kemi. Sex handlar om fysik. Å kanske är det just det som gör den oförståliga otroheten mer förstårlig. När människor fysiska behov skiljer sig från varandra finns bara 2 altenativ.

1. du tänker bara på dig själv

2, du förstår den andra men det behöver inte betyda att du gillar det

Sex är konsten att väcka förväntningar som aldrig har slumrat.Men det behöver nödvändigtvis inte vara dina egna, utan en av de bästa upplevelserna med sex är att se andra uppleva! Så jag hoppas lekarna bir oendliga och full av fantasi men Hallooo där ute gör de ni vill för detfinns inga fel mellan 2!

  Is sex dirty? Only when it´s being done right.Woody Allen


DAGENS LÅT:



DAGENS VIOSDOMSORD:


Det finns saker som är bättre än sex, det finns saker som är sämre än sex. Men det finns inget som sex.


DAGENS MÅSTE:


Massa leka!!! Massa njuta,,, massa leva!!!

sex
Av Sanna Matzols - 11 mars 2010 09:33

Vi hade vart ute på den däe jävla utflykten länge nu när hon plötsligt vänder sig om och stirrar på mig.

Ja sa: jaa,, du har många runt dig du inte kan lita på!

Hon smålog sedan sa hon: D tror jag inte riktigt

- Så nu tar du plötsligt henne i försvar? Så smart,, va fan e du dum eller?


Hon vände sig åter om,, tände en cigg och gick bort mot dörren.

Hon var lugn,,som paralyserad. Jag kände inte igen henne och det var ju faktiskt bara 5 min sen allt hade vart som vanligt.


Jag kände hur jag blev rasande.. ja gick efter, tog tag i henne och bara skrek.

Plötsligt slår det mig... där står hon inne i en gympasal och röker.

-Nu förstår jag, e du så mycket idiot att du står här inne och röker då kan jag förstå att du e dum!


Jag rafsa ihop mina saker, skratta åt henne och bara gick...

Av Sanna Matzols - 11 mars 2010 01:52

Tack mamma för all din kärlek o beröm!!

Jag älskar dig!

  


Glöm inte att det e du som har lärt mig allt detta!

Sriv konsten och artistorden har ja fått från dig!

  

Presentation


Livet kan liknas ett spindelnät där varje handling du gör skapar vibrationer i varje ände av trådarna de gäller att vibrera rätt energier för det du ger får du tillbaka x 3
::BlesseD BeeE::




Reklam

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Snacka på...


Ovido - Quiz & Flashcards