De-LunA

Alla inlägg den 10 mars 2010

Av Sanna Matzols - 10 mars 2010 09:21

Den enda last som inte kan förlåtas är hyckleri.

En hycklares omvändelse är i sig själv hyckleri.


 



DAGENS LÅT: för att det inte är en låt.



DAGENS VISDOMSORD:


Det är lättare att förlåta en fiende än en vän.


DAGENS MÅSTE:


Se till det jag har och inte det jag saknar




 


Underbara dag,, vaknade med tuppen,, glad o lite pigg!

Så denna dag ska fyllas med promenader i solen för att röra på baken..

Shoppa lite till lägenheten för har behövs lösningar och slösningar!  


Jag tänker på mormor,,, suck vill ju att hon för alltid ska finnas, Ego ja vet men hon betyder så mycket för mig!  Hon e min extra mamma som lärt mig mycket bra.. hon har tröstat, stöttat och trott på mig! Vem ska jag ringa om hon försvinner!?

Blessed Be till alla er där ute,,,,,

Av Sanna Matzols - 10 mars 2010 08:21

 

Min älskade mormor nu får du kämpa på!

Jag förstår din ilska när kroppen inte funkar och jag förstår din rädsla när inget är som det längre var! Jag älskar dig av hela mitt hjärta och du finns i mina tankar! Min lilla krutkärring som har givit mig så mycket nu är det min tur att ge till dig! Jag önskar jag kunde ge dig livsenergi och kraft och 50 pigga år till. Älskade mormor allt kommer bli bra,, älskade mormor vi syns snart igen!

Av Sanna Matzols - 10 mars 2010 07:57

 

Polis: "Jag ollar kollegornas bil" Polisens skandal-blogg avslöjad Polismannen driver blogg där han hånar offer,

Skriver även hur han stryker sin penis i en polisbil.


Hahahahaha säger jag,,, vilken idiot!

Om man nu e så jävla dum så man skriver om sina skumma böjjelser får man skylla sig själv!

Av Sanna Matzols - 10 mars 2010 07:33



Go Morgon!!

Vem kan vara sur när man hör denna låt?!

Men jag vet 2 andra som kan,,, rätt skojj att lyssna på kidsen när de små surar!

Å dom kan sura även om Banan e på  


 


Kom på 1 sak här på M-kvisten...

Fyyy va jag hatar pucko... har aldrig gillat det!

Presentation


Livet kan liknas ett spindelnät där varje handling du gör skapar vibrationer i varje ände av trådarna de gäller att vibrera rätt energier för det du ger får du tillbaka x 3
::BlesseD BeeE::




Reklam

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Snacka på...


Ovido - Quiz & Flashcards