De-LunA

Alla inlägg den 7 mars 2010

Av Sanna Matzols - 7 mars 2010 00:06


Det e inte lätt att bryta upp sitt liv,, men det e skönt! 


    Älskade mamma,, dig kommer jag sakna...varje dag! Älskar dig!


 

När det e sportlov,,ska man sporta..har farbror Lennie sagt!


   

Alla måste bidra med nått!! Lennie hjälper till me maten!!



OK innan detta e klart blir det bara 40-50 kartonger, inte såå farligt 


 

Mitt piratskepp,, där brukar jag ha mitt näste i lego-lek!


   

SÅ VACKER ME MASSA SPACKEL....


 

Har ju blivit ett par hål under dessa 8 år!


Å så några tilll...... Tänker på lillagubben när ja ser detta

vet inte om de e att måla på vägen el om de e prickarna...       

Ja leker me mamma o mammas dator!


 

Vi gör våran egen pizza! hehehehe


              Kolla in dessa gulliga pinglor!!

Presentation


Livet kan liknas ett spindelnät där varje handling du gör skapar vibrationer i varje ände av trådarna de gäller att vibrera rätt energier för det du ger får du tillbaka x 3
::BlesseD BeeE::




Reklam

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Snacka på...


Ovido - Quiz & Flashcards