De-LunA

Alla inlägg den 1 mars 2010

Av Sanna Matzols - 1 mars 2010 10:36

DAGENS LÅT:

Den fanns inte på youtube så min älskling fixa den, där av namnet Nusse



DAGENS VISDOMSORD:

Om man inte gör plats för nytt ryms bara de gamla.


DAGENS MÅSTE:

Göra allt i rätt ordning...

Av Sanna Matzols - 1 mars 2010 10:20

Så va det en ny dag! En dag full av snö ser jag, men fyy!

Sitter och smuttar på kaffet och försöker vakna till liv, det e en dag av trötthet. Känns som jag nyss somnade och att jag inte har sovit på år.. Konstigt att det blir så här, mitt psyke är ju förunderligt.


  Man kan bara längta efter sommaren!!!! ela el la.....




Det e ju så underbart att vakna till tre barn som har stämband som skulle funka i vilken teaater som helst utan ljudanläggning och mick. Suck,, va dom låter! Men dom e ju underbara och man smälter av deras skratt och humor!


 

Underbara sommabilder, från dagar med brännande sol och brottning i poolen!


 

Jaha så fortsätter projektet packa i dag da!

Ska bli mig ett nöjje att kasta, då jag e på det humöret.

Men eftersom jag kastade hej vilt här för ett tag sen finnd det mest kläder o slänga i väg, vilket jag e mindre sugen på.

Det ser verkligen ut som en krigs zon här just nu, men det e ok då slipper man tänka på ångesten för det finns inggen plats för den här just nu..


Presentation


Livet kan liknas ett spindelnät där varje handling du gör skapar vibrationer i varje ände av trådarna de gäller att vibrera rätt energier för det du ger får du tillbaka x 3
::BlesseD BeeE::




Reklam

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Snacka på...


Ovido - Quiz & Flashcards