De-LunA

Direktlänk till inlägg 3 mars 2010

Stjärnor som Mamma, Sara, Hanna, Mama Muu och Linda ska erkännas!!!

Av Sanna Matzols - 3 mars 2010 18:43

DAGENS MÅSTE: Till min kära mamma som alltid ställer upp!


Vad skulle jag göra utan dig! Hur skulle jag förstå!?

Jag älskar dig mamma för utan dig skulle jag inte ha nå barndom,fantasi eller kärlek alls!!!



DAGENS VISDOMSORD:


En stjärna är inte alltid erkänd.


DAGENS MÅSTE: Sukta efter Bloggen tydligen! (suck)


 


Hahaha vilken dag, vaknade först i tredje världskriget då mina barn tydligen ville leka mer allvarliga lekar som innehåller rusk, bank och tortyr (suck) därefter tog jag mig min kaffekopp då farfar kom så det va dax att bära säckar som skulle till tippen (dock tacksam-skönt att bli av me skräp så man inte kan ångra sitt kastande) När sen Thomas drog till affären och barnen satt snälla vid tv:n tänkte jag mig en lång och stillsam blogg timme, men då kom Lennie och Tim och plötsligt va klockan lunch!

Så då blev det jag och spisen i stället! Och mitt i kockandet kom det fin besök! Min älskade Sara och Fd svägerska "typ" Hanna och tjejsnacket haglade som fnittrande tonåringar i min säng! Men det va inte bara skojj utan mycket allvar som fick tårarna att rinna längst kinderna! Men det finns inget ont som inte har nå gott i sig och svaghet är även en stolthet! När stjärnorna begav sig kom nästa, min kära Mama Muu! Å det smärtar i mig att vata att någon sårar henne, ty hon e en ängel utan dess like! Det finns ingen som jag känner som är så rakryggad och modig som hon och jag kan inte fatta hur man kan ge sig på en kvinna som lidit så!?


  Men det har packats lådor och kastas i dag åsså!

Det känns skönare i dag i allafall, frihetskänsla av att slänga och känslan av bundenhet brister! Nu e jag på G mot det nya och det känns så spännande, för nu kan vad som helst hända.


Till Mama Muu!

Det kommer tillbaka,, du reser dig medans nån annan rasar!!



Det bästa sparades till sist! Sjärnornas stjärna!

Lindisen pindisen!

Va å kika in hennes+ familjs nya lya-myspys Ab!

Denna människas styrka och stora hjärta älskar jag, ty hon är som hon ska på pricken!

Å ett stort GRATTIS till förlovningen! Bra där Rogga!

 
 
Ingen bild

mamma mu

3 mars 2010 19:49

Tack gumma

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sanna Matzols - 10 mars 2011 00:51

  Bloggen dör snart,,,,ny tid.... nya tankar.....nått som får mitt hjärta att banka. Jag hör.. jag ser.. jag vet.....å dax att göra nytt!!   ...

Av Sanna Matzols - 4 mars 2011 11:07

Kär i låten :D hahahaha Skönt att vara på benen o ute o springa innan solen gått ner ;) vampan har fått ljus på sin näsa och promenad med hund sällskap!!! Laddar fortfarande batterierna då jag inte e 100% frisk :( men skamden som ger sig!!! ...

Av Sanna Matzols - 3 mars 2011 20:47


wiiiiiii äventyret kommer till Dalarna :DÄlskade Lina e på G o jag ser fram i mot helgen som faaan!! Laddar upp för utgång i Borlänge å party till gryningsljus!!! Ska dyka in i garderoben och kolla va det finns där....så man kan dra nå gammalt över...

Av Sanna Matzols - 2 mars 2011 23:26

     Då jag befinner mig i trollerihatten!   Lilla jag....skrattandes med glimten i ögat med dinglande ben på "hatten" jag är en stjärna av alla stjärnor och här sitter jag och filosoferar om  ::VaD JaG SkA BlI NäR JaG BliR StoR::    ...

Av Sanna Matzols - 2 mars 2011 21:28

           

Presentation


Livet kan liknas ett spindelnät där varje handling du gör skapar vibrationer i varje ände av trådarna de gäller att vibrera rätt energier för det du ger får du tillbaka x 3
::BlesseD BeeE::




Reklam

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Snacka på...


Ovido - Quiz & Flashcards