De-LunA

Alla inlägg under mars 2010

Av Sanna Matzols - 8 mars 2010 00:35

  Inte kunde jag drömma om för 1 år sedan att jag skulle vara här jag e idag! Inte kunde jag tro att jag skulle ha sånt stöd av familj och vänner att jag skulle lyckas komma till den punkt att jag känner att jag lever mina drömmar. För första gången ser jag fram i mot hårt arbete och slit för att ta mig dit jag vill och nu kan inget stoppa mig! Ja lever!!

Jag vet va jag kan, jag vet va jag har och jag vet va jag e på väg,, nu finns det inget stopp!

Av Sanna Matzols - 7 mars 2010 21:13


Min dotter och jag ska spendera sommaren med att dansa magdans!

Det är ju bland det roligaste som finns och nu har vi bestämt oss för att det ska bli våran sysselsättning när grabbarna hänger på fotboll!


Av Sanna Matzols - 7 mars 2010 18:30


Ska minnsan skämma bort mig lite i morgon efter alla viktiga sysslor!

Så snygg ja kommer bli da!

Av Sanna Matzols - 7 mars 2010 12:59

Så.... va ska denna dag innehålla!

Jo packa upp, grejja med de utrymmen man har, shoppa och sen vila i bastun till kvällen.


Ska bli underbart att få packa upp mina skor!! De e de jag har saknat mest.

Dom åker just nu ner i bil,, första klass skor! hehehehe.


weeeee, men nu blir det en het dusch så man e redo för dagen!


c Ya zen da!!




Till alla dom som inte vet vad deras väg kommer bjuda på!

Av Sanna Matzols - 7 mars 2010 12:44

DAGENS LÅT: Så skönt att vakna upp här, saknar mamma och Annelie + familj!


Vindarna viskar i mitt öra exakt det jag vill höra.

Nu vet jag vad som händer, nu vet jag vad som ska göras!

Förlåtande med ett leende på läpparna ska jag ta världen med storm, ty jag kommer få mitt tillbaka,, även min skit kommer jag få

smaka! Men jag e redo även för det!





DAGENS VISDOMSORD:


Allt som händer dig ska du möta anspråkslöst


DAGENS MÅSTE: vara förlåtande...

Av Sanna Matzols - 7 mars 2010 12:42

 

Av Sanna Matzols - 7 mars 2010 01:33


Nu blir det att sussa,, en lång dag i morgon! Hoppas på sol o gott mående!!

Presentation


Livet kan liknas ett spindelnät där varje handling du gör skapar vibrationer i varje ände av trådarna de gäller att vibrera rätt energier för det du ger får du tillbaka x 3
::BlesseD BeeE::




Reklam

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Snacka på...


Ovido - Quiz & Flashcards