De-LunA

Alla inlägg under mars 2010

Av Sanna Matzols - 16 mars 2010 14:48

www.expressen.se/Nyheter/1.1919423/arbogabarnens-mamma-vagrar-lata-tyskan-vinna


 


Hur kan man gnälla när man läser om en sådan stark kvinna?

Jag förundras över hennes mod och styrka att utan hat och hämd begär som klarar av att gå vidare i livet. Hon är en hjälte för alla dessa föräldrar som förlorat ett barn och jag hoppas att hon får allt hon önskar här i livet!

Av Sanna Matzols - 16 mars 2010 14:11

Familj får man vänner väljer man.. jag fick högsta vinsten o jag valde de finaste priserna.. Jag är tacksam för att ni finns i mitt liv!! Även alla er som inte finns me på kort!!!!

                     

Av Sanna Matzols - 16 mars 2010 13:53

Det är ju inte direkt så att jag har så mycket annat för mig idag men endå känner jag panik över att vara hemma med sjuka barn.. Å det e ju så att jag såg mig själv i går som det monster jag lova mig själv att aldrig bli, arg, grinig och allmänt dryg för att jag få panik när nån e sjuk. Så e det även om det inte e allvarligt, men jag gömmer min rädsla bakom ilska, min maktlöshet bakom ett iskallt ansikte.


Men jag inser också att det är något jag ärvt efter min egen barndom, som i sin tur har gjort att jag inte kan tilllåta mig själv att vara sjuk,,att vila eller ta det lungt. Precis som att det inom mig skriker en röst att det är fel, att jag e svag och patetisk. Ingen kan ju rå för att man blir sjuk,, inte ens jag,, men för stunden så glömmer jag det och förvandlas till sten.. Å det jag själv kände som liten bara försvinner..



Nu sitter jag här med en kaffekopp och i huvudet bara susar

det av minnen. Fina minnen,, jobbiga minnen,, mitt och andras agerande,, frågor utan svar och flykt tankar..

Vem har jag igentligen blivit,, vad va det som hände och hur ska man resa sig och bli det man vill när man inte blir av med det man var?

Av Sanna Matzols - 16 mars 2010 13:33

Ibland gör man saker utan att tänka efter varför, som on hjärnan e förgiftad och förlamad utan tankar.. Det är inte alltid förklarligt men deffenitiv väldigt dumt.

  

Det sägs att när kärleken inte är galenskap är den inte kärlek. Men en då kan galenskapen skada och förstöra kärleken och har man tur går det att laga, har man otur går allt sönder. Men det är väll så att för kärleken är ingen vind för kall och inget hav för stort. Så efter varje sormvind och varje våg väntar de gudomliga på stranden.


 


DAGENS LÅT: för alla krossade hjärtan..



DAGENS VISDOMSORD:


En lögn springer fort, men sanningen hinner alltid ifatt den.


DAGENS MÅSTE:


våga ta i det som gör ont....

Av Sanna Matzols - 15 mars 2010 23:44

Go natt till er alla!!

Nu blir det filmtime.... visar i morgon va de va för nått!!





LOVE!

Av Sanna Matzols - 15 mars 2010 23:30

 

Jag har 2 äldre syskon


Jag kan bara 2 telefon nr-å de ena e mitt


Jag älskar saltakatten


Jag är bisexuell


Jag har 11 kusiner


Jag dricker ALL alkohol utom cider-el nått me fläder


Jag har Aldrig haft trekant


Jag föddes blond


Jag är nästan blind- hihihi


Jag minns nästan Aldrig vad jag säger


Jag ser spöken- men vill inte


Jag röker 2 paket cigg om dan


Jag är lite pervers


Jag har gått på katolskt kloster dagis


Jag har provat alla droger förutom Heroin


Jag hatar skräckisar


Jag är rädd för änglar


Jag kan ljuga rätt bra


Jag älskar Rolf Lassgård- sån skulle man gift sig me


Jag tror fortfarande på tomten


Jag slösar på pengar


Jag fantiserar ofta om sex- iland så skäms jag


Jag lider av dubbelmoral


Jag har stökigt i alla skåp


Jag tycker det e fult med cykelhjälm- går heldre


Jag har haft 3 flickvänner


Jag är döpt efter en nunna


Jag har bott på barnhem


Jag har en mamma som har Hiv







Av Sanna Matzols - 15 mars 2010 22:03

Ett helt program utan Anka..... så nice!

Tänk att man kan bli så känd här i Sverige för att

man e ett jävla pucko...


  Jag kanske är fördömmande va vet jag men hon är inte artig, smart eller speciellt snäll mamma. Hon har ingen speckad kariärr, ingen smak och känns allmänt opersonlig.


Men jag måste säga att att hon är utkonkurerad AB av de 2 nya Barbie ladys!

Vilka roliga tant slampor med själförtroendet på topp!

Men jag skäms lite för deras beteende dock när dom leker med pojkarna som dom hade till kvällen, fast va skulle jag pysslat med i kväll om inte de

damerna bjuder på sig själva!

Av Sanna Matzols - 15 mars 2010 21:45

 

Håller fortfarande på denna donna!

Hon är ödmjuk, onaturligt naturlig och väldigt rolig!!

Hennes glöd och kreativitet e inte dårlig!!

Presentation


Livet kan liknas ett spindelnät där varje handling du gör skapar vibrationer i varje ände av trådarna de gäller att vibrera rätt energier för det du ger får du tillbaka x 3
::BlesseD BeeE::




Reklam

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Snacka på...


Ovido - Quiz & Flashcards