De-LunA

Alla inlägg under mars 2010

Av Sanna Matzols - 27 mars 2010 01:03

Framtiden!

En "flummig" tanke...


Programet Facebook utvecklar en virituell mötesplats där man har en Egen stad-rike (uppbyggt på liknade spel som farmville el Sims) med sina Face-vänner i (så klart valfria=dvs vid passande tillfälle/syfte. Där kan du mötas, festa osv- ja tillslut leva i det systemet. Människans maktlöshet och beroende kommer så klart fängsla människor i denna Nya värld och så småningom somnar människan för att tillslut bli ett med maskinen!
Människan fördjupar, förkovrar och slutligen kokongar sig!
Genom magnetiska fält runt jorden dör aldrig minnet.
Ett minne vi just nu samlar i en gemensam hjärna- google
ute på internet!
Kanske var vi från början maskinliknande energier som slutligen förgörde sig själva för att sedan få nytt liv som en annan skepnad
för att i sin tur så småning om förgöra oss åter.
likt dinosarierna som är energi för oss kanske vi blir energi för nått annat...


 


Som Energi borde människan inte frukta det som kommas skall, ty vi kommer kanske med exempelvis datorns hjälp kunna få vår själ/tanke att fortsätta leva även om kroppen inte längre finns kvar. Kanske kommer det vara ett nytt sätt att leva eller ett sätt att överleva.

Livet kan ju ses som ett tv-spel med sina banor, poäng och utveckling för att komma vidare. Du väljer ju hur du ska vara och vad ditt liv ska innehålla så varför inte välja i vilken form du ska kunna leva kvar för evigt?!


Plötsligt känns livet mindre kompliserat, ty jag som energi kommer alltid finnas kvar,, det gäller bara att få med sig ett klart minne i reinkarnationens cykel så man slipper göra om vissa saker igen.

Å någon gång i cyklen kanske jag får vara med om att uppleva då vi uppsluts i cyber space....


Go natt o dröm sött!

Av Sanna Matzols - 27 mars 2010 00:10

Människans påhittighet värkar inte finna nå gränser och visst kan man förstå att "terrorister" världen över måste effektivisera sina vapen också, men min första reaktion var i humorns anda då jag sittandes på tunnelbanan med dagens Metro fick rätt roliga bilder i huvudet!

Plötsligt såg jag män av "viktig" position i långa rader som skulle bli lätta offer för dessa ladys me stora bomber som är finansierade av terrorister för att ge ett paket av lust o njutning som kommer bjuda på en jävla smäll!

Att operera in silikonbröst som innehåller en bomb tyckte jag va fiffigt!! hihihi


  


Det kunde även göras i rumpan och andra delar i kroppen, dock inte lika effektivt men kan absolut spränga ett plan, bilar el liknade... GALET!


Av Sanna Matzols - 26 mars 2010 23:29

Mycket vill ha mer!


Hunger som driver en mot lustens offer som e en kamp utan stopp.

Ha begär som förgiftar ens huvud till oförstånd och ger kramper starka

nog för att styra ens kropp!


Hunger som för en mot nya vidder där stampet ekar i dalen.

Friheten bedövar med toner och ljus som gör en ödmjukt o villig

tills man tillslut blir galen!


Hunger som sveper en in i drömmar av färger o melodier.

Festen förtsätter i evighet som ger oss alla det som inte slår nått

då det ger mer nöjje o skratt en världens komedier!


Mycket vill ha mer och man vill dansa tills klockan slutar slå

o in i det sista vill man endå inte gå....


 


DAGENS LÅT: Detta gör mig vild, het o kåt!



DAGENS VISDOMSORD:


Ta de du vill ha annars gör nån annan det.


DAGENS MÅSTE:


Chilla massor....

Av Sanna Matzols - 26 mars 2010 14:06

 


Återkommer till kvällen! nu e det solen som gäller!

Av Sanna Matzols - 25 mars 2010 15:26

Alla som jobbar med barn! För visst e dom underbara, godhjärtade, fulla av fantasi o gudomliga drömmar men fan va dom kan låta!

Så alla ni som jobbar med våra barn,, jag beundrar ert tålamod och kraft..samt att jag e impad att ni hör va jag säger för i mina öron tjuter de vill ja lova!!!

  

Känner mig lätt lobotimerad efter en heldag i kidsens skola, så i min hjärna får det inte plats någonting mer i dag kan jag lova!

Fast det e fantastiskt vilken kunskaps törst dom har... det finns inge stopp på alla frågor och fantasin flödar så idag har jag o Emma samt hennes tjejkompisar stoppat tiden o drömt oss enda till månen och tillbax!

  

Vi var först på en jätte bra o spännande teater- där man lekte med ord.

Å jag e imponerad hur 3 st människor med lite rekvistita kan förtrolla en så att man aldrig ville att det skulle ta slut.. Efter det följde en promenad med lek och risplockning som var något kyligt,, men de löste vi lätt med lek och dans!

Efter det var det mat med en ljudnivå som man hade kunnat klara sig utan, så det e lätt va man glömmer hur det va i en matsal när man va mindre... men fyyy!

Rasten fortsatte i lek tills vi frusna gick in i värmen och jag kan säga att det e ju mys när nån annan läser en saga, ty det tillhör ju inte vardagen att bara få lyssna!


En underbar dag som påminde mig om mycket jag glömt

om hur de e att vara barn!

Av Sanna Matzols - 25 mars 2010 08:00

Upplevelser som e som vackra tavlor på väggar, ger känslor och drömmar ger chansen att syna sin sömmar!

Händelser som är som spännande filmer på duken, ger minnen och känsla, ger en stöst i tider av ängsla!

Tack du kraftfulla Moder Jord för mitt liv.

Tack för min styrka min lärdom o mina viktiga kliv.

Blessed Be!

Presentation


Livet kan liknas ett spindelnät där varje handling du gör skapar vibrationer i varje ände av trådarna de gäller att vibrera rätt energier för det du ger får du tillbaka x 3
::BlesseD BeeE::




Reklam

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Snacka på...


Ovido - Quiz & Flashcards