De-LunA

Alla inlägg under mars 2010

Av Sanna Matzols - 30 mars 2010 02:33

  :::::::: NattI  NattI :::::::  


  


 




I nattens mörker vill ja dedikera denna låt till min


  ::: MaN :::


  


som alltid e ::: !!FörståendE!! ::: O ::: !!Älskar!! ::: mig för den jag är!


  ::::::::  ThomaS JaG ÄlskaR DiG   :::::::::  






Av Sanna Matzols - 30 mars 2010 01:01

 

   

   ::::::: !! TilL MiN LinA FöR JaG ÄlskaR DiG !! :::::::    

     


Av Sanna Matzols - 29 mars 2010 22:00

Idag har dagen inte vart mycket till dag för plötsligt var det kväll!


     sovit som en gris....vakna inte för en fyra    


!!BrA StarT!!


   :::: SyndigA VeckaN ::::    


Så nu när jag e på G vill alla sova, fast å andra sidan E jag inte så sugen på att hitta på nånting just nu.. Jag har nämligen :: SnöaT FasT i Farm villE :: på facebook! Här om kvällen satt jag maniskt o flytta runt alla dessa små prylar fram o tillbax så att jag mer el mindre vart tvingad att gå å sova!! Men det e soft

och man hör inte sitt huvuds tusen måsten då, ibland behövs nått att stänga av med!


:::: DAGENS LÅT ::::



:::: DAGENS VISDOMSORD ::::


  Att sitta o glo ger själen ro    



 


:::: DAGENS MÅSTE ::::


  ::: SyndA :::

  ::::  LatA MassA  ,,,  KnarkA FarmvillE  ,,,  SofT MusiK ::::    


Av Sanna Matzols - 28 mars 2010 17:08

  :::: ATT SYNDA ::::  


Att känböjja och be om sina "synders" förlåtelse,, känns det som att det är nått som Inte finns i mitt liv då jag anser att jag inte behöver be om ursäkt för nått jag inte kan rå för...Eller varför ska jag ursäkta :::MiG::: För om det inte hade vart meningen så hade jag väll aldrig blivit född och eller blivit den ::: !JaG! ::: är !?! Tar jag som vuxen ett beslut som leder till en handling som kan skada någon annan- är det till den personen man ska be om förlåtelse till, inte skulle jag gå till nån     ::: PrellE :::   


Så åsikten till ära,,


:::::: ! JaG SkA SyndA HelA VeckaN ! ::::::


-SovA... hur länge som helst 

   DocK Omöjligt FöR En SåN SoM MiG   




- ÄtA.... godis till frukost helst

    ::: ! ChoklaD ! :::    




- KnullA... där man inte får

  ::: ja menar, NU e det ju vår :::  





- SvärA... massa fula ord   

  ( undra hur många man kan )    




- BerusA... mig med allt  

    "nyttigt"    

som möjligt finns 





- MåsteN... bara göra D jag vill och inte det jag måste   

  (finns inga måsten ju)   


För är det så att ::SyndeN:: finns borde ju D visa sig om MaN straffas el IntE


:::::DAGENS LÅT:::::



:::::DAGENS VISDOMSORD::::::


Finns inget som heter synd...då skulle inte jag finnas!


:::::DAGENS MÅSTE:::::


Att bara få vara!!

Av Sanna Matzols - 28 mars 2010 01:47


::::: FöR DoM SoM TrampaR GolV I NatT :::::

Av Sanna Matzols - 27 mars 2010 22:10

Ibland bara biter det sig fast, en idè .... en skum inbillnig eller ens uppfattning!

Tillit är inte min starka sida ,,, men jag har ju lovat mig själv att lita till min magkänsla men det är jobbigt när misstänksamheten tar över!



 



:::::::: !!JusT NågoT GeR MiG DåligA VibbaR!! ::::::::


Men det e ju så att min egen misstänksamhet kommer ur min osäkerhet!

Av Sanna Matzols - 27 mars 2010 18:36


Att med små medel skapa pyjamas-stämning!


Så är läget just nu,, sockor,, myskläder, ljus o soft musik  

Jag bara går omkring och känner mig ::::HeL NöjD ::::


Väcktes av mina söta ::KidS:: som bjöd mig FrullE på sängen och man kan ju knappast vakna på ett skönare sätt!! Men jag måste erkänna att det kändes som om nån hela natten hade !setat på mitt huvud och skitit i min mun! Lite bakis va jag men det va bara att äta den växande mackan för att sen kravla sig upp mot kaffebryggarn och värktabletterna!

Allt har gott VäldigT segt sen,, kändes som att en dusch och kläder tog flera timmar och nu e det plötsligt kväll!?!

Men jag får ju vara smart så jag har Nu satt mina trollungar i::: BarnarbetE ::::

dvs dom hackar alla grönsaker till taco`sen!

Men som Ozzy sa till mig nyss:

- Jag gör det där jag så du kan vila lite!

Va vilken fin ::SoN:: man har!

Av Sanna Matzols - 27 mars 2010 12:55

:::I Like 2 Dream:::


De flesta människor lever som sömngångare, kluvna mellan önskan och fruktan av att vakna. Då kan det vara bra att stanna upp ett ögonblick för emellanåt kan vara den enda möjligheten att orka gå vidare mot sin framtid och den framtiden jag är intresserad av - eftersom att jag kommer tillbringa resten av mitt liv där.


DAGENS LÅT:



DAGENS VISDOMSORD:


Musik är världens språk, om den inte fanns Vem skulle då föra människors talan



DAGENS MÅSTE:


bara va

Presentation


Livet kan liknas ett spindelnät där varje handling du gör skapar vibrationer i varje ände av trådarna de gäller att vibrera rätt energier för det du ger får du tillbaka x 3
::BlesseD BeeE::




Reklam

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Snacka på...


Ovido - Quiz & Flashcards